Aklıma şöle bı yol gelıyor; cıhazda U-V-W cıkısları var..Motorda, U ile X i köprüleyin, cıhazın U cıkısını motorda U termınalıne,CıhazıW çıkışını motorda W terminaline, yıne cıhazdakı V cıkısınıda motorda Z termınalıne baglarsanız, belkı 3 fazda yaklasık degerlerde yük cıkısı ve akım görüleceğinden cıhAZ KORUMAYA GECMIYEBİLİR. Ama şunuda düşünüyorum, momofaze motordaki, daımı devre kondansatörü faz farkı yaratarak, motorun dönmesini saglamakdır.Cıhazdan 3 faz verdıgımıze faz farkları olduguna göre bu kondansaötürü devreden cıkarmak baglantısını dırekt yapmak gerekebilir. Bu konuda daha iyi tecfübesı olan arkladaşlarda yardımcı olabilir..