Motor sürücü arızası

Sürücünün anahtarlama frekansı kaç hz. dir. Menuden bakbilirsiniz. Bazen gürültülere neden olabilir.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
1. Bahsettiğiniz süre sonunda veya problemi gördüğünüzde motorun ısısını ölçme imkanınız varmı?
2. Mekanik değişikliği yaptıktan sonra Motor hızı aynı mı kaldı yoksa yavaşlattınızmı?
3. Motorun çektiği akımı ölçebilirmisiniz?
1 Ölçmedim hiç
2) kasnaklarla oynayarak dengelemee çalıştım fakat hızlanıp yavaşladığını bilemiorum
3) akımı ölçmedim fakat fatura anlamadında çok yüksek gelmeye başladı
Sürücünün anahtarlama frekansı kaç hz. dir. Menuden bakbilirsiniz. Bazen gürültülere neden olabilir.
şöyle anlatayım anahtar 10 saysına kadar, 4.5 tan sonra gürültü başlıyor. 5.5 gibi istediğim kıvama geliyor
ARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT SÜRÜCÜ KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUM
öncelikle herkese merhaba arkadaşlar, ektruder tarzı plastik işiyle uğraşıyoruz. makinemizde verim arttırabilmek için bazı değişiklikler yaptık. makinenin verimi artınca, 7.5 kw sürücüsü bulunmayan motorumuz zayıf kaldığı için, 15 kw elekrik motoru ile değiştirdik aynı zamanda medel marka 18kw sürücü yerleştirdik. sıkıntı şu, makina ortalama 1 saat civarı çalıştıktan sonra motor kayış bölümünden güm güm güm diye uğultular başlıyor ve bu sürekli artıyor. akabinde kafayı döndüren ikinci bir motorun zincirinin atmasına kadar etkiliyor. daha sonra makineye tekrar hareket vermek istediğimizde 18 kw olan sürücü kendini korumaya aldığı için resetlememiz gerekiyor. malzeme zarfıyatını anlatamam size lütfen ama lütfen yardım ediniz
ARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT sürücü KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUM
 
Son düzenleme:
Sürücü kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Extruder yapıları ağır çalışma şartı olarak değerlendirilmelidir. Sizin sürücünüz normal çalışmada 18 kw iken ağır çalışma koşulunda daha düşük güçte olabilir. Bu durum bir saat sonunda sürücü IGBT katında hataya sebep olabilir.
ARKADAŞLAR BUGÜN NE OLCAKSA OLSUN DİYİP AAHTARI 6.5 7 YE KADAR YÜKSELTTİM. EPEY BİR GÜRÜLTÜ OLDU FAKAT sürücü KENDİNİ KORUMAYA ALMADI. YORUMUNUZU ÇOK MERAK EDİYORUM
 
Size bu ölçümleri yapabilecek, işten anlayan biri lazım, sisteminizde bir problem var, bunu gidermek ve daha fazla sizi maddi kayba uğratmadan çözmek en doğrusu. Forumdaki katılımcılar sizre her zaman yardımcı olacaklardır ancak bu bilgi seviyesi ile kendinize ve makinanınıza zarar verebilirsiniz.
 
Merhabalar; atv motor sürücüsü kontaktor anahtarları yapıp enerji iletiyor. Sürücü aktif olmuyor ve daha sonra patlıyor. Sebep ne olabilir yardımcı olurmusunuz ? Teşekkürler
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,166
Mesajlar
915,612
Kullanıcılar
449,931
Son üye
mecuxell

Yeni konular

Geri
Üst