Evet, sn Ar-kur-Tek; bu fikrinize tamamiyle katılıyorum, Ford ve Toyota gibi yerleşik endüstri devleriyle bir kıyaslama yapmak için cidden erken olmuştur. Lityum piller için gerekli hammadde tedariği işlemleri belki de değil kesin olarak elektrikli araçların en can alıcı (Kritik) yanlarıdır da diyebiliriz. Zaten bizim ilk milli elektrikli aracımızın ilk üretim tarihinin veya ilk seri üretimle bir görücüye çarpıcı bir markayla (imza! gibi olmasın da) çıkacağı tarihin belirlenmesinde bu pil materyaliyle ilgili problem veya yurt dışı tedariklerinin veya bağlantılarının, dış desteklerinin, konsorsiyumlarının, vb. tümüyle rayına oturup hiçbir pürüzün kalmadığının çok net görülmesiyle bunun tam mümkün olabileceğini söylemek çok yanlış olmaz sanırım.
Nitekim Vestel, Turkcell, vb. milli ve büyük şirketlerimizin bu işlerde en başı çekeceği (babayiğitlerin isimleri açıklanmıştı-basından) belli olduğundan içimizde bu konularda herhangi bir tereddüt (Çekince) emaresi de hiç kalmamıştı, çok iyi bilindiği üzere.
Kolay gelsin. Saygılarımla.