7,5 Kw 5,5 Kw Delta E Serisi Fan Uygulaması

Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
262
Puanları
16
Yaş
29
Konum
İstanbul
Arkadaşlar merhaba biliyorum kw düşük ama uygulama fan olduğu için kalkış demeraj 5 6 kat oluyor ya normal motor parametrelerine ek olarak fan uygulamasında ayar yapılması gereken önemli parametreler var mıdır ? Fan olunca önereceğiniz hızlanma yavaşlanma süresi amper ayarı felan olsun durma methodu olsun vs vs parametre ayarı var mıdır ? ,
(Sürücüm E serisi Delta .)
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Arkadaşlar merhaba biliyorum kw düşük ama uygulama fan olduğu için kalkış demeraj 5 6 kat oluyor ya normal motor parametrelerine ek olarak fan uygulamasında ayar yapılması gereken önemli parametreler var mıdır ? Fan olunca önereceğiniz hızlanma yavaşlanma süresi amper ayarı felan olsun durma methodu olsun vs vs parametre ayarı var mıdır ? ,
(Sürücüm E serisi Delta .)
Sürücüden kastınız frekans konvertörü ise demeraj akımı olmaz . Sorduğunuz durumları ise calisma noktasındaki ihtiyaç belirler. Aşırı akim parametrelerini de elle siz girmelisiniz. Otomatik tanıma da varmış ama o konuda bilgim yok .
 
Abi beni anlamadın heralde sürücü abi normal motor sürücü fan uygulaması yapıyorum
Durma metodu
Yavaslanma süresi
Hızlanma suresi
Motor akım ayar i ile ilgili parametreler var biliyorum sadece onerdiginiz ayar var mıdır tecrübe ettiğiniz onu diyorum.
 
Abi beni anlamadın heralde sürücü abi normal motor sürücü fan uygulaması yapıyorum
Durma metodu
Yavaslanma süresi
Hızlanma suresi
Motor akım ayar i ile ilgili parametreler var biliyorum sadece onerdiginiz ayar var mıdır tecrübe ettiğiniz onu diyorum.
Sende beni anlamadın bende ona yanıyorum. Her makinanın durma ya da çalışma anındaki rutinini oradaki kullanım şartları belirler . Sana bir örnek vereyim . Fantüp ile uzak noktalara üfleme yapan fanlarda ani startlar hava darbesi ile fantüpü patlatabilir . Bu yüzden yumuşak kalkis istenir ( Uyanık elektrikçiler sürücü olmayan uygulamalarda önce bir anı start stop ile fantüp ü şişirir, daha sonra tamamen yol verir madenlerde ) . Başka bir uygulamada direk de hava üflemeye başlasa sıkıntı olmaz . Bunlar deneyerek bulunur ihtiyaca göre. Baktınız olmuyor değiştirirsiniz kafaniza göre. Ya da makinanın imalatçısı anı duruş ve kalkislarin makina üzerinde mekanik streslere yol açacağını belirtilmişse ona göre imalatçının verilerine uyulur . Ama öyle kalip halinde sizin istediğiniz gibi bulunmaz o işler. Mesela bant konveyorlarda yumuşak ve yavaş kalkis çok iyi olur ama zincirli konveyorlarda yük her zaman çok fazla olacağı için hızlı kalkis istenir .
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
128,135
Mesajlar
915,326
Kullanıcılar
449,854
Son üye
Enes.trk

Yeni konular

Geri
Üst