Yetik Elektrik
Üye
- Katılım
- 5 Tem 2019
- Mesajlar
- 8
- Puanları
- 1
- Yaş
- 50
Sami beyin de belirttiği üzere Ani Durdurma tekniği yeni bir olay olmayıp bilinen klasik "2 faz yer değiştirme" ile frenleme uygulaması dışında bir şey geliştirmediyseniz sakıncaları epeyce bol bir yöntemdir.Bu #argeprojesi #şeri̇ttestere motorunu frenleme panosudur. 4 sene önce ters faz vererek balatasız motorları frenleyen panomu youtubede yayımladım. Ama bu çalışmam hiç fark edilmedi. Şerit testere makinalarında neden fren kullanmıyorlar iş güvenliği açısından panomun kullanılması faydalı mı yoksa zararlı mı? Yorum yapacak arkadaşların videoyu izledikten sonra yorum yapmalarını rica ederim. #ardeb #tübitak #sage yada özel sektör desteği olsa 90 kw motorlar içinde bu panodan yaparak arge denemelerine başlayacaktım. Hatta daire testerelerde de bu panom ile arge çalışmaları yapacaktım ama gereken ilgi ve destek olmayınca bu projemin argesi yarım kaldı.
YouTube'da "Bandsaw engine brake !!! Şerit testere motor freni !!!" videosunu izleyin
Arge için yatırım yapılması gerekir . Hem teknik hem teorik hem de maddi olarak . Böyle işlere kalkışan ustaların malesef çoğu alaylı ve olup biten işlerin çoğu hakkında detaylı bir teorik bilgiye sahip değil . Yıllarca kullanılmış , çeşitli verimsizlikleri yüzünden terk edilmiş ya da @erhan_tr üstadın belittiği gibi çeşitli güvenlik açıkları yüzünden uygulaması sakıncalı bulunmuş ve piyasada uygulaması olmayan sistemleri ustalarımız hasbelkader deneyerek bulunca büyük bir heyecana kapılıyorlar . Ustalarımızı bırakın devlet büyüklerimiz dahi heyecana kapılıyor . Kare piston motor uygulamasında gördük . Halbuki o da yıllar önce uygulanmış ve beğenilmemiş bir sistem .ARGE ! imiş .Dokunmayın argeme.
Doğrusunu sen söyle de öğrenelim madem!..ortada doğru veya yanlış bir emek var..yanlislari ve olması gereken doğruları sizden alalım buyrun??Arge için yatırım yapılması gerekir . Hem teknik hem teorik hem de maddi olarak . Böyle işlere kalkışan ustaların malesef çoğu alaylı ve olup biten işlerin çoğu hakkında detaylı bir teorik bilgiye sahip değil . Yıllarca kullanılmış , çeşitli verimsizlikleri yüzünden terk edilmiş ya da @erhan_tr üstadın belittiği gibi çeşitli güvenlik açıkları yüzünden uygulaması sakıncalı bulunmuş ve piyasada uygulaması olmayan sistemleri ustalarımız hasbelkader deneyerek bulunca büyük bir heyecana kapılıyorlar . Ustalarımızı bırakın devlet büyüklerimiz dahi heyecana kapılıyor . Kare piston motor uygulamasında gördük . Halbuki o da yıllar önce uygulanmış ve beğenilmemiş bir sistem .
Gülsek mi ağlasak mi bilemedim . Ustam bir de sevinçli sevinçli anlatıyor ki .
Doğrusunu anlat o zaman usta dalga geçeceğine !?ARGE ! imiş .Dokunmayın argeme.
Bu tavrınıza aslında verecek cevabim yok ama yukarıda ani frenleme de bant testerenin kopma ihtimali olduğunu ve bunun kullanıcıya allah muhafaza zarar verebileceğini @sami inci üstadımız açıkladı. Ayrıca yüksek güçlü motorlarda ters akımla frenlemenin yaratacağı mekanik stresler yüzünden bu sistemin kullanılamayacağı literatüre girmiş bir bilgi . Yanlış ve zararlı uygulamalardaki hataları emek verilmiş diye alkışlayacak halimiz yok . Bir daha hicbir mesajından alıntı yapmayın lütfen. Böyle kaba tavırlara cevap yazmaya ayıracak kadar vaktim bol değil.Doğrusunu sen söyle de öğrenelim madem!..ortada doğru veya yanlış bir emek var..yanlislari ve olması gereken doğruları sizden alalım buyrun??
Doğrusunu anlat o zaman usta dalga geçeceğine !?
Herkesi okudum..!Hiç okumamışsınızki ! 10 tane açıklamam var.Sade beni değil,hiçkimseyi !
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?