Radyatör suluğu

BLK_kenan

Üye
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
65
Puanları
1
Konum
mersin
merhaba ,Fiat 2004 tüplü doblo aracım ayda bir çay bardağı kadar su eksiltiyor belkide daha kısa zamanda,bu normal midir? birde su deposuna dışardan bakıldığında içi pas lekesi gibi şeylerlerden ne kadar su olduğu görünmüyor (antifiriz olmadığını sanıyorum,pas lekesi renginde hiç görmedim varsa da)bu suluğu temizlemeyi düşünüyorum,temizliğini ne ile yapabilirim pas sökücü vb,olur mu? temizleyip tekrar taktığımı düşünürsek havasını almam gerekiyormu?yani hava yapar mı? teşekkürler
 
Otomobilin su döngüsü kapalı çevrimdir . Normal çalışma durumunda hiç bir su eksiltmesi yapmaması gerekir . Bu söylediklerimi öğrenebilmem için iki kere motor contası yakmam ; bir kere de kapağı taşlatmam gerekti . Bütün su dolaşan hortum bağlantılarını ; hortumlarınızı ; kelepçelerinizi kontrol edin ; kurumuş ; sertleşmiş ; akordeon gibi olmuş hortumları hemen değiştirin . Radyatör üzerinde su buharlaşmasından gerçekleşen kireçlenme olup olmadığını kontrol edin ; radyatörün tamamını gözle inceleyin . Ayrıca LPG nin beynine giden sıcak su hortum bağlantılarını ve bu suyun alındığı T bağlantıları kesinlikle kontrol edin , ettirin . Ayrıca soğutma suyunuzdaki maddeler normal değil ; içini temizletip doğru oranda antifiriz ve su koydurup su seviyesini tekrar takip etmeye başlayın . Kesinlikle kendiniz suyunu boşaltıp musluk suyu doldurmayın ; motor su kanallarında ve bilimum yerde kireçlenme yapar ; havasını da kendiniz almaya çalışmayın ; pratiğiniz yoksa beceremezsiniz.
 
Otomobilin su döngüsü kapalı çevrimdir . Normal çalışma durumunda hiç bir su eksiltmesi yapmaması gerekir . Bu söylediklerimi öğrenebilmem için iki kere motor contası yakmam ; bir kere de kapağı taşlatmam gerekti . Bütün su dolaşan hortum bağlantılarını ; hortumlarınızı ; kelepçelerinizi kontrol edin ; kurumuş ; sertleşmiş ; akordeon gibi olmuş hortumları hemen değiştirin . Radyatör üzerinde su buharlaşmasından gerçekleşen kireçlenme olup olmadığını kontrol edin ; radyatörün tamamını gözle inceleyin . Ayrıca LPG nin beynine giden sıcak su hortum bağlantılarını ve bu suyun alındığı T bağlantıları kesinlikle kontrol edin , ettirin . Ayrıca soğutma suyunuzdaki maddeler normal değil ; içini temizletip doğru oranda antifiriz ve su koydurup su seviyesini tekrar takip etmeye başlayın . Kesinlikle kendiniz suyunu boşaltıp musluk suyu doldurmayın ; motor su kanallarında ve bilimum yerde kireçlenme yapar ; havasını da kendiniz almaya çalışmayın ; pratiğiniz yoksa beceremezsiniz.
Birak pasluysa oyle kalsin
Antifiriz koyarsan
Pasli yerler acilir ve kacirmaya baslar
Antifiriz cozucu ozeligi varda
 

Forum istatistikleri

Konular
128,182
Mesajlar
915,683
Kullanıcılar
449,952
Son üye
alihan özkan

Yeni konular

Geri
Üst