Otomobilin su döngüsü kapalı çevrimdir . Normal çalışma durumunda hiç bir su eksiltmesi yapmaması gerekir . Bu söylediklerimi öğrenebilmem için iki kere motor contası yakmam ; bir kere de kapağı taşlatmam gerekti . Bütün su dolaşan hortum bağlantılarını ; hortumlarınızı ; kelepçelerinizi kontrol edin ; kurumuş ; sertleşmiş ; akordeon gibi olmuş hortumları hemen değiştirin . Radyatör üzerinde su buharlaşmasından gerçekleşen kireçlenme olup olmadığını kontrol edin ; radyatörün tamamını gözle inceleyin . Ayrıca LPG nin beynine giden sıcak su hortum bağlantılarını ve bu suyun alındığı T bağlantıları kesinlikle kontrol edin , ettirin . Ayrıca soğutma suyunuzdaki maddeler normal değil ; içini temizletip doğru oranda antifiriz ve su koydurup su seviyesini tekrar takip etmeye başlayın . Kesinlikle kendiniz suyunu boşaltıp musluk suyu doldurmayın ; motor su kanallarında ve bilimum yerde kireçlenme yapar ; havasını da kendiniz almaya çalışmayın ; pratiğiniz yoksa beceremezsiniz.