r600 gazlı bosch dolap motor arızası

Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
27
Puanları
1
Yaş
39
r600 gazlı Bosch marka dolap motor arızalı söküp yerine r134 gazlı motor taktım.. 190gr gaz verdim vakumu her şeyini tam yapmama rağmen bir türlü tam soğutma randımanı alamıyorum..???
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
190gr gaz R134a için az arkadasım onun oran degerini saat göstergesi basıncında 3 bara yakın yapman gerekebilir eger öyle fark edemezsen sistemin dönüşüne bakarak anlayabilirsin sogutmayı.
 
r600 sısteme takılan 134 gazlı motorlarda bu olay bazen basımıza gele bılıyor bu genelde sıstemde r600 motordan kalan yagdan dolayı oluyor cozumu yagı temızlemek ve saatten bakarak yada donusten gazı hıssederek sısteme gaz verın yada sıstemınız nofrostsa eyer ıc petegın durumuna gore gaz verın sorununuz cozulecektır kolay gelsın ....
 
sistem r600 gaza göre tasarlanmış cihaza niye r 134 a kompresor takyorsun kılcal çapı ve uzunluk buna göre hesaplanmış cihaz sahibine yazık değilmi cihaz % 100 verimli çalışmayacak cihaz normalden fazla çalışacak ve elektrik tüketimi fazla olacak
 
bencede neden r134a verdin ?ayrıca vakum yaptıktan sonra bir 5 dk bekle basınç düşmesi var mı yok mu bir izle bakalım belkide sistemde kaçak vardır..
 
gecenlerde bende bir 600 dolaba 134 taktım kılcal aşırı gazdan dolayı devamlı ses yapmaya başlayınca yerine tekrar 600
komprosör taktım tüketici ayrıca fazla elektrik tüketiminden bahsetti bence çok gerekli olmadıkça 600 yerine 134 takılmamalı
 
herkese salamlar arkadaslar r600 den r134a ya donusturulen dolaplarda hepimizin yaptigi bir yanlis var sizi aydinlatmak isterim r600 ile calisan sistemlerde kilcal incedir 134 e oranla. ve r600 dolaplarin calisma basinci dusuktur sizlerin yaptigi yanlislik birincisi ornegin cifkapili bir derondondurucuda once bakiyorsunuz him bu dolap 134 ile calisa idi bunu ancak 1/5 motor kurtarir deyip 1/5 motoru atip gazida ona gore basiyorsunuz ve sistemi sisiriyorsunuz bakiniz bu gibi hatalara dusmeyiniz ornegin derin dondurucunuz cifkapili ufak captaise 1\6 motorun en kalorisi dusuk olanini seciniz (r134a damacana sogutucunun ufak 1/6 motoru olur) yok buyuk iri cusselibir derin dondurucu ise ozaman (r134a gazli tekkapili dolaplarin 1/6 copresorunu takiniz )gaz olayina gelince oncelikli olarak direyeri sokunuz compresoru calistirip kendi basinci ile kondanseri elinizle tutup basinca binince burakiniz temizliyinden emin olanakadar uygulayiniz sonra direyeri kaynatiniz donus borusuna ayni islemi uygulayarak buzlugu temizleyiniz sonra kanaginizi yapiniz serviz borusuna gelince oraya siboplu servis borusu kaynatiniz ve gaz olarak kirmizi 250mg lik cakmak gazi aliniz ve iyice vakumladiktan sonra basiniz gaz basinci 0 barin altinda olmalidir yani -0.1 bar mono metre psi ise -1psi bar basiniz buda size -28derece sogukluk saglayacaktir yanliz cakmak gazi 134a gazina oranla cok incedir bu sebeple motor devirli calisacaktir hic zorlanmadan buda amper cekmesine neden olur ve yakit artar eger varsa 134 gazi basarsak yine ayni basincta uygulayalim motor birazdaha zorlar ve cekilen anper duser yakit azalir kolay gelsin

not mutlaka cakmak gazi basarken siboplu servis borusu kullanin eski r600 motoru sokerken servis borusunu kiriniz direyeri yan keski ile yirtiniz ortami havalandiriniz r 600 gazi yanici ve patlayicidir
 
Son düzenleme:

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,212
Mesajlar
915,851
Kullanıcılar
449,990
Son üye
alpersirakaya

Yeni konular

Geri
Üst