mıcromaster 440 hata kodları

Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
634
Puanları
16
Yaş
46
mıcromaster 440 hata kodları ve anlamları ıcın bılgıye ıhtıyacımız var

bırde 132 kw gucunde bır kum kırıcı sıstemını calıstırma gıbı bır durumumuz var
bu sıstemı 132 kw lık kendı motorunu sıemens m.master 440 ıle fabrıka ayarlarıyla yol vermemız durunda herhangı bır sakınca dogarmı

yoksa illaki bazı parametrelerı gırmemız gereklımı
eger fabrıka ayarları yeterlı ıse ptc baglantısını hangı klemense yapıp hangı parametrelerı gırecegız

cıhaz ıkıncı el oldugu ıcın hıcbır teknık bılgısı yada katalogu mevcut degıl
tesekkurler
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
ptc a 14 ptc b 15 nolu klemenslere baglanır.
duruş ve kalkış rampası girmeniz gerekebilir.

P1120 10 Sn. Kalkış rampası
P1121 10 Sn. Duruş rampası

Fabrika ayarlarına dönüş (reset) için ; P0010 : 30 , P0970 : 1 yapılır.
P0003 ü 3 yaparsanız tüm parametrelere erişebilirsiniz.
 
mıcromaster 440 hata kodları ve anlamları ıcın bılgıye ıhtıyacımız var

bırde 132 kw gucunde bır kum kırıcı sıstemını calıstırma gıbı bır durumumuz var
bu sıstemı 132 kw lık kendı motorunu sıemens m.master 440 ıle fabrıka ayarlarıyla yol vermemız durunda herhangı bır sakınca dogarmı

yoksa illaki bazı parametrelerı gırmemız gereklımı
eger fabrıka ayarları yeterlı ıse ptc baglantısını hangı klemense yapıp hangı parametrelerı gırecegız

cıhaz ıkıncı el oldugu ıcın hıcbır teknık bılgısı yada katalogu mevcut degıl
tesekkurler

Merhaba,
Hız kontrol cihazları seçimi yapılırken uygulama tipi büyük önem taşımaktadır. Fan,pompa gibi normal şartlarda kullanılan başka bir deyişle motorun ani yüksek akımlar çekmesine neden olmayacak uygulamalarda motor gücüne eş değerde sürücü seçilebilir. Ama kırıcı, mixer, vb motorun ağır şartlarda yüksek akımlar cekebileceği için sadece motor gücü değil motorun çekeceği MAX AKIM da dikkate alınmalıdır. Bu durumda sürücü gücü, motor gücünden daha büyük olabilir.

Hiç bir sürücüyü motor bilgisi tanıtmadan direkt çalıştırmak doğru değildir. Çünkü yanlış motor bağlanmış olabiliyor..Motor ID denilen işlemin muhakkak yapılması gerekiyor. Uygulama için nasıl bir çalışma istiyorsanız ilgili kontrol parametreleri ona göre ilave olarak tanımlanabilir.

PTC termistörleri için MM440'daki 14-15 nolu klemensleri kullanabilirsiniz. Ayrıntılı devre şemasını ise;
Siemens A.Ş. - Motor ve Sürücü Teknolojileri - Motor ve Sürücü Teknolojileri - Motion Club
adresinden MM4 manuelinden elde edebilirsiniz
 
slm.... nereye konu acabilirim bilemedim ama bizim bir derdimiz var. en uygun buraya yazayım dedim.gamak 200 kw bir motorumuz var hız konvertörüne bağlı (mıcromaster 440)bu motor320 340amper akım çekerek aşırı ısınmadan neredyse haftada bir yanıyor.bunun derdi nedir acaba..motoru elliyorum çalışırken ateş gibi. akımına bakıyorum 324 amper.ertesi gün kavrularak yanmış.sorum şu ..eger sıkışıklık var ise yüksek akım ceksin. oda yok. benim bilmediğim bir şeymi var.selamlar...
 
slm.... nereye konu acabilirim bilemedim ama bizim bir derdimiz var. en uygun buraya yazayım dedim.gamak 200 kw bir motorumuz var hız konvertörüne bağlı (mıcromaster 440)bu motor320 340amper akım çekerek aşırı ısınmadan neredyse haftada bir yanıyor.bunun derdi nedir acaba..motoru elliyorum çalışırken ateş gibi. akımına bakıyorum 324 amper.ertesi gün kavrularak yanmış.sorum şu ..eger sıkışıklık var ise yüksek akım ceksin. oda yok. benim bilmediğim bir şeymi var.selamlar...

bobinajcıya motoru yanma şeklini sor büyük ihtimalle bagıra bagıra yanmış derse yanma sebeblerinide sayar en başta uygun motor seçilmemiştir.yada aşırı durma kalkma yaptıyorlarsa yada sürücüden kaynaklı olabilir .
 

Forum istatistikleri

Konular
128,198
Mesajlar
915,774
Kullanıcılar
449,979
Son üye
schule48

Yeni konular

Geri
Üst