Arkadaşlar sanırım bu işler bu kadar basit değil.öncelikle tedaştan kart değişim ücretini hak talep edebilmeniz için sizinle birlikte başka komşularınızda da aynı zaman aralığında buna benzer bir arıza oluşmuşmu araştırın.eğer ki oluşmuş ise o kişilerle birlikte hareket ederseniz işiniz kolaylaşır.yok ise verecekleri cevap açık 1. değişen kartın üzerindeki bazı devre elemanların miadı dolmuş, 2. değişen kartta fabrikasyon hata olabilir tedaştan kaynaklı bir sorun yok eğer böyle bir sorun olsa idi sizden başka kişilerinde buna benzer şikayetleri olurdu derler ve sizi servise yönlendirirler. bunun üzerine sizde servise gideceksiniz kombinin üzerindeki kendi kartı değiştini ve daha sonra değişen kartın garanti kapsamında olması gerektiğini söylersiniz.bunun üzerine ödemiş olduğunuz 2. kartın ücretini istersiniz.şayet olumsuz cevap alırsanız tüketici hakem heyetine gidin sorununuz çözülür ve servise ödemiş olduğunuz 2. kartın ücretini alırsınız.