Öneri

Hırçın 41

Profesyonel Üye
Katılım
17 Ara 2013
Mesajlar
4,740
Puanları
2,554
Benim fikrim soruyu soran kişiye özel "ben tatmin edici cevap/cevapları aldım" anlamında bir buton olacak, soruyu soran bu butona basarak yöneticiyi bilgilendirecek,uygun görülürse konu kapatılacak. Bu uygulamaya geçilmediği için çoğu konu özünden sapmış gereksiz mesajlarla dolmuştur. Ayrıca konu altındaki beğeni almayan mesajlarda elenmeli bence. Forum'un sıhhati için bu gerekli.
 
bence o buton şuan için erken görüyorum.

Bende çok geç kalınmış bir uygulama olarak görüyorum. Konuları incelerseniz bunu hemen farkedeceksiniz. Bu olay uygulamaya geçerse sorununa çözüm bulmak isteyen yeni üye hem istediğine daha çabuk ulaşacak hemde doğru mesajları okumuş olacak. [Kısa sürede doğru bilgiye ulaşmak.]
 
Ustam herkes sizin gibi değil. Tamam siz kendiniz belli bir seviyeye getirmişsiniz. Bu hiç kolay olmamıştır eminim.
Ama konu konuyu açması çok güzel. Bu sayede birçok arkadaşımız eksikliklerini gideriyor. Ha su olabilir gereksiz ve de tartışmaya mahal verecek mesajlar kaldırılır o ayrı bir konu. Elektrikte en ufak dediğimiz bir yanlış çarpılmalara ve yangınlara sebebiyet verebilir. Onun için varsın konu içinde konular açılsın ki insanlar birçok şey öğrensin.
 
Bende çok geç kalınmış bir uygulama olarak görüyorum. Konuları incelerseniz bunu hemen farkedeceksiniz. Bu olay uygulamaya geçerse sorununa çözüm bulmak isteyen yeni üye hem istediğine daha çabuk ulaşacak hemde doğru mesajları okumuş olacak. [Kısa sürede doğru bilgiye ulaşmak.]

Doğrudur. Ama konu kapandıktan sonra konu uzmanı olan biri konuya cevap yazamayacaktır.
 
Bence bizim mesleğimizde her konu yoruma açıktır farklı çözüm yolları olabiliyor. Daha önce dediğiniz sistemi Mesut isimli yöneticimiz denemişti


Nokia 3310 Cihazımdan KontrolKalemi Mobile ile gönderildi
 
Benim fikrim soruyu soran kişiye özel "ben tatmin edici cevap/cevapları aldım" anlamında bir buton olacak, soruyu soran bu butona basarak yöneticiyi bilgilendirecek,uygun görülürse konu kapatılacak. Bu uygulamaya geçilmediği için çoğu konu özünden sapmış gereksiz mesajlarla dolmuştur. Ayrıca konu altındaki beğeni almayan mesajlarda elenmeli bence. Forum'un sıhhati için bu gerekli.
Ustam doğru söylüyorsun da buton da koysan link de koysan insanımız üşengeç, cahil, umursamaz maalesef. Bir geri dönüşü çok gören bu düğmeye de basmaz ne yazık ki. Sonuç aynı hüsranla biter. Ha beğeni almayan bu mesaj gibi de silinip yok olacaktır.
Bugün hastanedeydim (çok şükür ciddi bi şey değil arkadaşlar) "engelli araç" park yerine park edenlere (kafadan engelli) mi söylensem, bunların 12 adet olmasına rağmen hiç birinin engelli olmamasına mı, yol ortasında durup hasta-yolcu (oysa giriş tarafında cep var) indirenine mi söylensem bilemedim.

Bence bizim mesleğimizde her konu yoruma açıktır farklı çözüm yolları olabiliyor. Daha önce dediğiniz sistemi Mesut isimli yöneticimiz denemişti


Nokia 3310 Cihazımdan KontrolKalemi Mobile ile gönderildi
Peki sonucu ne olmuştu da vaz geçildi?
 
Benim fikrim soruyu soran kişiye özel "ben tatmin edici cevap/cevapları aldım" anlamında bir buton olacak, soruyu soran bu butona basarak yöneticiyi bilgilendirecek,uygun görülürse konu kapatılacak. Bu uygulamaya geçilmediği için çoğu konu özünden sapmış gereksiz mesajlarla dolmuştur. Ayrıca konu altındaki beğeni almayan mesajlarda elenmeli bence. Forum'un sıhhati için bu gerekli.

Bence biraz saçma bir düşünce ( Bize uymaz )

Örnek : 16 sayısını nasıl bulurum diyor
sen diyorsun 15 +1= 16
diğeri diyor 4 X 4 = 16
diğeri diyor 16 - 0 = 16
diğer biri ise benim kapı numaran 16 buldun diyor
diğeri ( çeşitli alternatifler var )

Size hangisinde cevapta butona basılacak !!!
Daha önce soruyu soran kişi butona basarsa , diğer cevaplar doğru veya saçma cevapları alamaz
Bende biraz saçmalık yazdım

Sadece bilgi soruyu sorun'a ait değildir .
Kesin cevaplarda dediğiniz olur .
Bende öneri vereyim . ( Gereksiz bilgi temizlik ekibi kurulsun )
Sayğılarımla ...
 
Son düzenleme:
En çok beğenilmiş mesajlar forumun üst sağ köşesinde listeleniyor. beğenilenler bir şekilde ayırt edilmiş oluyor.

Vazgeçmemizin sebebi

* Her konunun birden fazla çözümü olması
* Zaman içerisinde yeni teknolojiler ile konuyu alternatiflerin gelmesi.
* Konu içerisinde yazılmış mesajlara doğan cevap hakkı.

Forumdaki konular ohm konunu, joule konunu gibi sabit konular olsa kilitleyebilirdik ki bu konuları bile kilitlememek gerekiyor. mesleğe yeni başlamış biri yazılmış formulü veya açıklamayı anlamayıp detaylı soru sorma gereği duyabiliyor.

kontrolkalemi.com 9 şubat 2014'te 8. yılını doldurdu. 8 yıldır forumun sorunları birebir ilgileniyorum kavga, hakaret gibi durumlar olmadığı sürece konu kilitlemek veya silmek bana pek mantıklı gelmiyor.
 
Kesinlikle size katılıyorum Sayım [MENTION=2]MuraTh[/MENTION].
 

Forum istatistikleri

Konular
128,380
Mesajlar
917,129
Kullanıcılar
450,261
Son üye
frappuccinot

Yeni konular

Geri
Üst