Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar elimde bulunan atv 11 yandığı için değiştirmek zorunda kaldım ve piyasada artık üretilmediği için artık atv 12 ye geçmek zorunda kaldım . sorunum atv 11 in programını atv 12 ye uygulayamıyorum , çünkü atv12 nin conf. menüsü eksik . yapabileceğim bir şey varmıdır böyle bir sorunla...
işin zor 304 motorla( -)' yi zor görürsün aynı hacimde aynı sistemde . motoru büyültecen bu sefer evapla condanserde değişecek ne anlamı kaldı? 404 dolapları (+) olarak çok değiştirdim ama 304 bir motorda -10-12 zor gördüm kalorisi tutmuyor. arkadaşın dediği gibi basınçlar farklı .
m.c.delta t felan hesabı hikaye. ordan bir sonuç alamazsın. m2 / 2 x1000 yap btu sonucun çıkar . bu kadar basit . birde 750 X m3 yaparsanda bulursun. zaten birebir cihaz yoktur onun için ince hesap felan hikaye kafana göre takıl.
sisteminde nem var bence gazı boşalt . azotla temizle . sağlam vakumla . ayarında gaz ver. sistemin vakuma düşmüş. dönüş çalışırken 0 bar demişsin. sistemindeki nem bu dış buzlanma yüzünden içerde tıkama yapmış. dediğim işlemi uygula sorunun çözülür.
arkadaşım . aşağıda yağ gözetleme camı varmı . oradan bak yağ köpükleniyormu? bide motorların dönüşüne bak karlanıyormu? sistem uzunluğu yüzünden yağ eksiltiyor olabilir. sistem karlanıyorsa evap kısmında yükünü atamıyor olabilir birde fazla gaz şarjı muhtemeldir. bu motorlar nasıl motor basınç...
arkadaşım kaç konu başlığında aynı soruları soruyorsun tilkinin 100 hikayesi varmış 100 üde tavuk üstüne gibi bir şey oldu bu. ekowatı değiştir olsun bitsin .
24 binlik cihazın karşısında zaten durulmaz. fan hızını düşürün veya set değerini yükseltin. insan normalde 26 derecenin altında üşümeye başlar ama bazı arkadaşlar 18 e felan ayarlar bunu bu kullanım yanlıştır klima taş çatlasın24 dereceye ayarlanır. sıhhatli çalışması için.bir cihaz soğutmuyor...