ElektrikciMuhendis kullanıcısının son içeriği

  1. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Devreyi denedim fakat yine aynı sorunu alıyorum, irfz44 ile 35Vda tetiklediğimde çalışan devre, irf840 ile 310v la tetiklediğimde çalışmıyor. Sebebi hakkında yorumunuz var mıdır
  2. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Dediğiniz gibi irf840 temin ettim, 1 2 saate devre üzerinde testlerini gerçekleştireceğim, sonuçlarını buradan aktarırım
  3. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    İnceliyorum teşekkür ederim. Süremiz kısıtlı kaldığı için, şayet mosfetler zamanında gelmezse igbt ile nasıl çalıştırabiliriz bilginiz var mı
  4. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Yüksek gerilimde kullanılabilecek önerdiğiniz bir MOSFET var mıdır?
  5. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Düşük Qg derken, hangi birimler bazında olmalı ?
  6. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Cevabınız için tekrardan teşekkür ederim, elektrolitik ekleyince uygulamada düzeldi fakat, bu sefer şöyle bir sorunumuz mevcut. Devreyi denemek için 35Vdc ile farklı tip mosfetleri sürmeyi başardım. İstediğimiz frekans değerinde güzel bir kare dalga elde ettik. Fakat bu süreçten sonra mosfetler...
  7. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    bu şekildeki devrede, işaretlediğim kondansatörler film cap mı olmalı yoksa electrolitic caplardan mı
  8. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    evet ltspicedaki düzenin aynısını geçirdim
  9. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Toprak da ekleyip denedim fakat fayda etmedi, sanırım ltspice dan devam edeceğim
  10. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Devreyi sizin kurduğunuz düzene göre kurdum fakat çalıştıramadım, HIN mosfet tetiklenmiyor. Sizce sebebi ne olabilir, devrede hata görüyor musunuz ?
  11. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Devre için çok teşekkürler fakat şöyle bir hatayla karşılaşıyorum. Bu programa fazla hakim olmadığım için çözümünü bulamadım
  12. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Primer indüktansı 3.576mH iken sekonder indüktansı 0.336mH olarak hesaplandı. Çalışmanızı beklemekteyim. Tekrardan teşekkür ederim.
  13. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Eklediğiniz devre full-bridge yapısıyla hazırlanmış, çok teşekkür ederim fakat onu half-bridge e uyarlamamız gerekiyor. Frekans ise, dediğiniz gibi trafo boyutunu etkiliyor ve daha öncesinden 20khz e göre sarımlarımızı gerçekleştirmiş bulunuyoruz. Frekansla oynama yapamıyoruz, işlem en başa...
  14. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Böyle bir devre şemamız var. Trafoyu kendimiz sardık, 20khz frekansında çalışmasına uygun olacak şekilde, burdaki simülasyon sonucuna göre herşey uygun fakat iş uygulamalaya gelince değişiyor. IGBT sürme simülasyonunu da proteus üzerinden yaptım, aşağıya ekleyeceğim. Burda da istediğimiz gerilim...
  15. Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

    Cevabınız için teşekkür ederim, LTSpice üzerinde paylaştığınız devreyi açarken simülasyon süresiyle alakalı bir sorun alıyorum. Bir de devremizi half-bridge topolojisine göre gerçekleştirdik, ona uyarlama ihtimaliniz varsa devreyi, bizim için çok faydalı olacaktır. Teşekkürler tekrardan
Geri
Üst