Benim anladığım artık teknik öğretmen ve mühendis ayrımının yapılmaması gerektiği, belki bir dönem böyle bir ayrım gerekliydi ancak artık anlamsız tümünü mühendislik altında toplayıp öğretmenlik yapmak isteyenlerin ise enformasyonla öğretmenliğe devam etmeleri mantıklı geliyor bana. Sonuçta adamlar mühendislik dersleri görüyorlar hatta Türkiye şartlarında bizden daha mühendisler bile diyebilirim çünkü öğrendiğimiz teorik bilgiyi uygulayabileceğimiz iş imkanları kısıtlı bu yüzden pratiğe yönelik dersler görmek avantaj bence. Üniversite puanları arasındaki farkları da ben takmıyorum çünkü o açıdan baktığımızda ben gaziliyim diye odtülüden daha az mühendis veya ben kırıkkale üniversiteliden daha fazla mühendis değilim bu üniversiteler arasında da puan farkı var ama her üçüde aynı yetkilere sahip. Benim asıl zoruma giden mühendis tekniker her neyse bu ülkede hakkettiği değeri görmemesi. Yüksek bir not ortalamasıyla mezun olan şu an tecrübeli mühendis arkadaşım it gibi çalışıp üç kuruş alıyor ve en ufak krizde işten atılması işten bile değil. Bunlara bir çözüm bulmalıyız asıl, yoksa sizlerde biliyorsunuz ki mühendis olmanında piyasada bir değeri yok. Ben resmi kurumdayım şimdi tuzum kuru belki nispeten ama herkes de resmi kurumlarda çalışma imkanı bulamıyor ki.