Nasıl yaptınız tam anlayamadım(üst üste yazmak ne demek) ama ben kendi deneyimimi anlatayım.
GLCD de yeni bir resim,harf,rakam göstermek istediginizde,ekranda görünmesini istediginiz şeyin önce kordinatları sonrada datası gönderilir.Tabiki önceden ekranın init yapılmış(gelen bilgilerin hangi formatta,yataymı dikeymi,rgb mi bgr mı,parelelmi serimi,8 bitmi 16 bitmi yoksa 24 bitmi vs) olması gerekir.
Siz hangi koordinata hangi bilgiyi gönderirseniz sadece orada gözüken degişir.yani eski gözükenin yerine yeni gönderdiginiz datalar yazılır.siz öncekinin hiç gözükmemesini istiyorsanız eskisinin üzerini kaplayacak yeni bilgiyi göndermeniz gerekir.
Mesela 12 punto bir yazı yazdınız sonrada üzerine 8 punto yazmaya kalktıgınızda 8 punto 12 puntonun üzerini tam kaplayamadıgından abuk sabuk görüntü çıkar.Bunun için ekranın background görüntüsünü en azından o bölge için refresh edip tekrar üzerine 8 puntoyu yazdırmanız gerekir.