Arçelik buzdolabı gaz kaçağı sorunu

Katılım
8 Ocak 2020
Mesajlar
29
Puanları
1
Yaş
26
Merhaba sevgili üyeler buz dolabım 1 ay kadar süre önce bozuldu içerisinden su dökülüyormuş gibi sesler geliyordu çalışmasıdan bir sıkıntı vardı arçelik teknik servisini çağırarak kontrol ettirdim motorunda arıza olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler.
Motoru değiştirttim ardından hemen hemen 1 hafta geçti ve buzdolabının alt bolmesinde karlanma meydana geldi elim büyüküğünde bir bölge karlanma yaptı fanın olduğu yerin sağ tarafında.Tekrar teknik servisi çağırıp kontrol ettirdim ve içerisindeki gazı boşaltım inceleme yaptı.Karlanmanın olduğu yerde arka tarafta bir borunun gaz kaçağı yaptığını söyledi ve buzdolabının değişmesini önerdi

sizlere sormak istediğim husus motor değişimine 850tl para verdim ve arkasından bu sorun yaşandı
1.si ben bu sorunun motor değişimi sırasında yaşanım yaşanmadığını nereden anlayabilirim
2.si nasıl bir tesadüftür ki bu sorunda motor değişiminden sonra yaşandı

şimdi dolabı değişsemde 850tl boşa masraf etmiş oldum ne yapabilirim bilgisi olan varsa çok minnettar kalırım 850 tl az bi miktar değil
 
Iste teknik servislerin insanlari kaziklamasi kusura bakmayın. Gidin tüketici haklarına basvur8n paranızı isteyin. Lan şerefsiz deyin madem kompresör değişti sorun düzelmedi cihaz çalışmıyor ne diye benden para aldınız. Sinirlendim ya kusura bakmayın. Abi siz hangi servisten hizmet aldiysaniz benim sorunum çözülmedi paramı istiyorum deyin. Kompresör arızasından emin olmak için eski kompresör duruyor ise onu bi yere ölçütrun. Arızadan emin olmadan is yaparlarsa böyle olur. Hadi ariza kompresör de diyelim. Sizin cihazınızi size çalışır sağlam teslim ettiler mi. Hayır. Neden para aldılar o zaman. Hakkınızı arayın ya arizayi cozsunler yada şikayetçi olun

Bunlar kaynağı düzgün yapamadi ise kaçak olması normal. Arçelik müşteri hizmetlerini arayıp şikayetci olun. Tüketici haklarına da elinizde ki servis formu ile başvurun. Gerekirse mahkemeye verin
 
sistemde kaçak var ise eski motor sökülürken çıkan gaz miktarından anşalıması gerekir..şayet sonradan oluşan bir arıza ise bunu motorun değişimini yapan kişinin görmesi imkansız..

ama şöyle bir yol izlenir dolap 10 yılı geçmemiş ise dolaptada gaz kaçağı olduğuna emin ise servis sizde gövde değişimi talep edin..

size sıfır buzdolabı gönderir arçelik yarı fiyatına..
 
dolap tamir gördükten 2 yada 3 gün sonra buzlanma yapmaya başladı ve servisi aradık 2 3 gün sonra gelip içine cihaz bıraktılar ve gittiler 3 4 gün sonra tekrar gelip cihazı aldı cihaz sensör arızası olduğunu gösteriyor dedi gazı tekrar boşaltı o sıra telefonla birileriyle yazıştı ve gaz boşaltıldıktan sonra içerideki boruda gaz kaçağı olduğunu söyledi buzlanma dolabım içinde dondurucuya yakın bir kısımdaydı onun arkasında kaçak olduğunu söyledi
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…