Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Konumuz madem işgüzar insanlar bende bir anımı paylaşmak istedim ;
Bursa da peugeot fabrikasının motor ve makınalarının kurulumunu yapıyoruz. Daha çevre düzenlemesi yapılmamış durumda fabrikanın.Bir köyün yakınına kuruluyor. Çamur deryası heryer. Servis kamyonetimide sokamadım içeri çamurdan...
makinaya değil sadece çalışmakta olan motora zarar verir. Ancak konuştuğumuz makinaya akuple bağlı olan bir motor olduğuna göre herhalde panosu vardır ve bu panonun içinde de koruyucu olarak termik ya da motor koruma v.b bir eleman yerleştirilmiştir.Tabii ki görmeden konuştuğum için sizide...
Eğer motorunuz boşta çalışırken problem yaratmıyor ve kalkınıyorsa sarımda hata yok demektir. endüvinin (kollektörün) çekmiş olduğu akımda gayet normal değerlerde. 4 - 4,5 A. kadar kabul edilebilir. Durma esnasında eğer ark yapıyorsa bunun 2 tane sebebi vardır.
*-endüvi balansı.
*-kapaklarda...
Termik bilindiği üzere sıcaklık değişmelerinde devreye girer veye çıkar. Aslında makina etüd edilmeden yorum yapmanın faydası olmadığına inanan birisi olarak , anlayabildiğim kadarı ile sizin probleminizin kaynağı elektrik motorunuz değil. galiba mekanik bir mesele var kompresörünüzde. Yağ...
Realist olmak gerekırse elbette verimde düşme olacaktır fakat benim kanaatimce bu düşme minimuma indirgenebilir ki sanırım biz bunu başarabilmiş durumdayız. Verim düşmesini engellemenin (ya da en aza indirmenin) en önemli noktası yanmış olan bir motorun tellerinin soyulurken (kesilirken) statora...