Arama sonuçlarınız

  1. yawuz58

    Kontaktörler

    bende tam bilmiyorum ama voltaj ile alakalıdır diye tahmin ediyorum dc akımlar düşük olduğu için ince kesitli sarılıyordur
  2. yawuz58

    Multimetre

    benimde tt technic vc 97 var akım soketinde yanlışlıkla 220 ölçerken patladı sadece sigortası kopmuştu ama cam sigortanın takıldığı metali yamultmuştu cam sigortayı tuz gibi yapmıştı sigortayı değişince çalıştı
  3. yawuz58

    Cxw8508 s32a17u entegre

    teşekkürler bülent usta birde ona bakalım yanacak mı alan herkes şikayetçi hep entegre yanıyor
  4. yawuz58

    Cxw8508 s32a17u entegre

    merhaba ustalar bu entegrenin yerine ne kullanabilirim motosiklet usb şarj cihazında 2. aldığım cihazda da yandı bu entegre ilk resim ben çek tim yanan cihazdan ikinci resmi net ten buldum bu olurmu acaba https://www.direnc.net/mp1482ds-lf-z-smd-dc-dc-voltaj-regulator-entegresi
  5. yawuz58

    Notebook Ekranı B156xtn04.3 yerine b156xtn04.6 takılsa uyumsuzluk sorunu olur mu

    Logo çok mu önemli burada önemli olan display bilgileri biri 30 pin diğeri 40 pin çakma olsa bile bizi kandırınca eline ne geçecek ürünü oradan almıyoruz ki ben n11 den baktım satıcıyada sordum emin olmak için zaten özellikle uyarıyorlar pin sayısına dikkat edin diye
  6. yawuz58

    Samsung SyncMaster 940BW Elektrik Gitmiyor

    aynıısını takacaksınız herhangi bir şey olmaz
  7. yawuz58

    Çamaşır makinesi kapak kilidi sorunu

    Bende merak ettim hangi markaymış en çok satılan
  8. yawuz58

    beko çamaşır makinası 2612 c

    cevap için teşekkürler dün hallettim makineyi motorun içini söktüm kömürler içerideymiş demekki eski makinelerde öyleymiş duamızı da aldık
  9. yawuz58

    beko çamaşır makinası 2612 c

    bülent usta cevabınız için teşekkür ederim sizden başka cevap verende yoktur köye tatile geldik hesapta boş kalamadık akrabalar beni bekliyormuş sanki elektrik tesisatçısını her işten anlıyor sanıyorlar daha önce makine kömürü değiştim ama bu değişik geldi motorun dışında hiç bir şey yok motorun...
  10. yawuz58

    beko çamaşır makinası 2612 c

    beko 2612 c motor kömürleri nasıl değişiyor motoru sökmek mi lazım eski tip olduğu için sıkıntılı biraz hemde köy yerinde
  11. yawuz58

    Motosiklet sinyal

    usta paralel bağlamadım elimde çok çeşit derenç te yoktu zaten serkan usta 4 sinyale bağlamanın anlamı yok gibi flaşör sağlı sollu çalıştığı için 2 tanesine bağlamak yeterli idi sanırsam ukalalık yapmak istemem yanlışım olabilir ön sinyaller gömme olduğu için sökmek için motorun kafasını baya...
  12. yawuz58

    Motosiklet sinyal

    direnç işe yaramadı maalesef sadece sinyalin ışık şiddetini azaltıyor flaşör çalışmadı led uyumlu flaşör alacağım
  13. yawuz58

    Motosiklet sinyal

    led sinyaller 5 watt filan çekiyordur tahmnim sürekli yanık kalıyor bana 5 watt filan drenç lazım 110 ohm takıp deneyeyim 4 watt sanırsam oda olmaz ise 6 watt drenç lazım kirşof kanununa uymazsak olmaz orjinal sinyal ampulleri 10 watt
  14. yawuz58

    Motosiklet sinyal

    kaç ohm drenç kullanmalıyım usta,birde led flaşör şu an takamıyorum önler ampul olmak zorunda ilerde bir yol bulursan önleride led sinyal yaptığım zaman takarım şimdilik arka sinyalere çözüm arıyorum
  15. yawuz58

    Motosiklet sinyal

    merhaba arkadaşlar ustalar motosikletimi led sinyal aldım ama flaşör çalıştırmıyor ölçmedim ama tahminim 5 watt filandır motosikletin sinyal ampulleri 10 watt bu sinyallere drenç filan bağlayıp 10 watt çektirebilirmiyiz
  16. yawuz58

    Kombi Arızaları

    merhaba benimde akrabanın kombisi sadece 3. ayarda çılşıtığını söylüyor 2 aldığında musluktan sıcaksu gelmediğini söylüyor yani kombi çalışmıyormuş 1. ve 2. ayarda sorun ne olabilir marka eca confeo
  17. yawuz58

    Lamba Elektriğinden Priz Oluşturma

    olay yeri fotosu olsa daha net bilgi verilir anahtar kapı dışında ise işlem yine kolay buattan anahtar borusuna 3 kablo sal faz nötr toprak anahtarın içinden matkap ile delik aç kablo geçecek kadar arka duvara içeriden priz kasası girecek kadar oyuk aç kasayı tak prizi yerleştir kötü görüntü de...
  18. yawuz58

    Lamba Elektriğinden Priz Oluşturma

    Bu işler öyle olmaz madem anahtar var buattan 3 kablo sal anahtara anahtarın yanına 10 cm piriz kasası girecek kadar oyuk aç anahtar kasasından yan tarafa dedik aç tugla duvar ise çoğu zaman deliğe denk gelir kasayı yerleştir pirizi tak
  19. yawuz58

    Duvardan Kablo Geçirme

    borularda çok viraj filan yoksa teli itincede gidiyor telin ucunu 2 cm geri katlayın tam kapalı olsun rahat gider

Sponsor Bağlantı

Üst