Arama sonuçlarınız

  1. Amperi kw çevirme

    Pens ampermetreyle ölçtüğümüz amperi kw a çevirdiğimizde bu çıkan değer bizim saatlik tüketimimizmidir?
  2. reaktif güç cezası

    Berkan ustam, bahsetmiş olduğunuz ustanın bilgilerini paylaşabilirmisiniz?görüşmek istiyorum. kolay gelsin
  3. reaktif güç cezası

    Evet sayaç OG trafosundan ölçüm yapıyor.
  4. reaktif güç cezası

    Trafo gücü 630A
  5. reaktif güç cezası

    Berkan ustam, Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Panoyu yapan kişi daha öncede işimizi yapmıştı. Müdürler güvendiği için işi ona verdiler. Kondansatörler Kondaş marka 1 tane 400v 2,5kvar 1 tane 400v 1,5kvar 1 tane 400v 5 kvar 2 tane 400v 7,5 kvar 2 tane 400v 10 kvar 1 tane 400v 12,5...
  6. reaktif güç cezası

    kompanzasyon panosunu elektrikçi çağırıp,kurulu güç e göre yaptırmıştık.onlarmı yanlış yaptı acaba. Şimdi bu cezaya göre bizim bu kompanzasyon panosundaki kondansatörleri yükselmemizmi gerekiyor.
  7. reaktif güç cezası

    merhaba arkadaşlar, Firmamız yeni yer kiraladı.içinede iki tane plastik enjeksiyon makinası aldı.Dışarıyada orta gerilim trafo koydurdu.Bu enjeksiyon makinaları çalışırken problem yok.Ama ctesi pazar çalışılmadığı zaman elektrik faturasında reaktif cezaya giriyor.Bunu nasıl...
  8. X5 sayac fatura Hesaplama

    Merhaba arladaşlar, örneğin; sayaçta çıkan değeri çarpanıyla çarptık ve 10kw bulduk.buna bağlı olan cihaz 10kw çekmişmi diye sağlamasını yapabilir miyiz ? kolay gelsin ....
  9. Enj makinasına akım trafosı

    by_ceyranci ustam dediğiniz ölçümleri yaptım.fakat biz bu tezgahı başka firmalara kiralayacağız.o yüzden bölüm müdürü kiraladığımız günlerde ne kadar elektrik harcandığını görmek istiyor.
  10. Enj makinasına akım trafosı

    Bu toplayıcı akım trafosu,troid kaçak akım trafosumu? Bağlantı şemasıyla ilgili biraz bilgi verebilirmisiniz??
  11. Enj makinasına akım trafosı

    Arkadaşlar merhaba, İşyerine yeni enj makinası geldi.bizim müdür bu enj mak kaç kw enerji harcadığını görmek istiyor. Makinada iki girişli şalter var. 1.giriş--100A , 2.giriş--250A Şaltere giren kablolara akım trafosu bağlayarak x5 sayaçtan okuyabiliriz. Bunu tek sayaçla yapabilirmiyiz? Yoksa...
  12. Kurulu güç mü? Aktif güç mü?

    Bir tezgahta böyle vermiş ama bazılarında göremedim.
  13. Kurulu güç mü? Aktif güç mü?

    Arkadaşlar merhaba, İşyerimiz seneye taşınacak.yeni yer için trafo alımı yapılacak. Ancak tezgahların katalog değerleriyle ölçtüğüm değerler arasında çok fark var. Mesela ; cnc tezgahı için elektrik kitabında 105kva yazıyo. Ben ölçtüğümde 30-35kva çıkıyo.hangi değeri almalıyım.kafam çok...
  14. CNC ups

    eyv kardeşim, fren arızalı olduğunu sanmıyorum.çünkü elektrik gitmeden normal çalışıyor. Ama ayar yapılması gerekiyo olabilir. bu frenin ayar yapılması zor mu? Daha önce hiç yapmadım da!! Bide motor Fanuc.
  15. CNC ups

    Merhaba arkadaşlar, İşyerimde yatay işleme cnc tezgahı var.ve bunun x,y,z sürücülerini besleyen 30kva online ups imiz var. tezgahın enerjisini kestiğimizde spindle 0,05 düşme oluyo.buda çelikte bindirme gibi iz bırakıyor. Bu ups online olmasına karşın sizce neden spindle aşağıya düşüyordur...
  16. Aev sensörü

    Reaksiyon ustam,devreyi çok güzel açıklamışsın.teşekkür ederim.fakat piyasada 24v iki uçlu alev sensörü yok.genelde 3 uçlu alev sensörleri var. 1.uç:5v , 2.uç: - (eksi) , 3.uç: sinyal ucu bunları nasıl sürebiliriz.bi fikir verebilirmisin? şimdiden teşekkür ederim...
  17. Aev sensörü

    reaksiyon ustam devreyi bi kağıda çizebilirmisin? tam olarak anlayamadım da...
  18. Aev sensörü

    merhaba arkadaşlar, tezgahta yangın çıkma riski bulunuyor.bende basit bi devre yapmak istiyorum.alevi görünce tezgahı kapatsın istiyorum.alev sensörü kullanmak en makulü geldi.ama panoya nasıl adapte edebilirim bilmiyorum.direk olarak acil stop a bağlayabirmiyim? şimdiden teşekkürler...
  19. 3 faz motor

    eyvallah zeybek usta, sigortalara bakarım.ama bu son dediğin ''klemenslerde erime var'' ı anlamadım.
  20. 3 faz motor

    faz faz arasını ölçtüğümde hiç değer göremiyorum.faz toprak arasını ölçtüğümde her uçta 220v var.
Üst