Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Abiler peki bu T harfiyle gösterilen eleman nedir. Bobin olabilirmi.
Sorun çözüldü.PİL BİTİK DEGİL. pcb üzerinde bı temas sıkıntısı varmış. Kabloyla atlattım düzeldi. Tüm cevaplar için teşekkür ederim.
Başka bi bataryayı ( üzerinde koruma devresi var) bu şekilde bağlayınca tablet açıldı. Yani herşey bu kartı işaret ediyor gibi.
Anlaşılan 3 liralık devre için bataryayı alcaz.
Ölçüm yapmak için ben sıyırdım onları. Şimdi güç kaynağından 3.8 verdim karta. Çıkış voltajı dengesiz olmakla birlikte 0.8 ve 2.8 v civarı voltaj veriyor.
Ve voltaji kesiyor
Birde PCB üzerinde T harfi nedir?
Tablet pil yok gibi davraniyor. Pilleri söktum. Güç kaynağından 3.8 v veriyorum karta tablet yinede açılmıyor. Farklı pil lehimledim karta yine açılmıyor. Bunlara rağmen Kesin pilden diyosaniz sipariş vericem . Boşuna almayım.
PCB üzerinde herhangi bir harf yok. Direk elemanın üzerinde r yazıyor. Ama sigorta olması muhtemel. Teşekkür ederim.
Peki ama bu devrede sıkıntı ne olabilir?
Tablet sarjdayken açılıyor 1⁵ dk da şarj dolu diyor. Çıkarınca kapanıyor. Piller iyi durumda görünüyor.
Resimdeki devre elemanı nedir? Üzerlerinde sadece r harfi var ve kısa devre. Kısa devre olması normalmi?
(E tab 5 in pil şarj kontrol devresi. Piller sağlam ama tablete pillerden güç gitmiyor)
Hızlı şarj cihazim elektrikli isiticiyla aynı prizde takılıyken( etkisi varmı bilmiyorum) şarjı kesti. Bir sonraki gün telefonu taktigimda şarj etmeye başladı ama yüzde 50 civarındayken yine kesti. Kâh şarj etti kâh yarım şarj etti. Şuan tamamen şarj etmeyi kesti. Buna hangi devre elemanı sebep...
Motor yönünu kontrol ettim doğru
Motorda sıkışma gözükmüyor.arka vidayı açtığımda az bı su sızıyor motor çalışırken.( Fiskirmasimi lazım bilmiyorum)
Sirkülasyon gayet iyi
motora gelen su 40 50 derecedeyken Motorda takriben 70 80 derecelere kadar ısındı.
Baypas vanasını yarım açtım yinede ısındı...
Abicim zaten okadarini yapabilsem, burda bilen ustalara sorma gereği duymam. Sıkıntı nedir onunda bilirim. Ben amatör olarak bişeylerle uğraşıyorum. Aklıma takılanları burada soruyorum. Burda ustaların dediklerini kontrol ediyorum. Deseler ki barometre siz olmaz alır onunda takarım. Akımı olçmen...
Kapalı imbisat tankida var. Ama bağlamadim onu. Sisteme antifiriz doldurmam gerekiyor. Onunda imbisattan dolduruyorum. Ama bı termometre ve barometre bağlamayı düşünüyorum bende. Becerebilirsem bide termostat.
Zaten hava alma, yönünü kontrol etme ve sıkışma durumlarına bakacağım. Bı problem...
Bar göstergesi yok malesef. Ama zaten açık imbisat var. Oyüzden basıncın 1 bar üzerinde bile olduğunu zannetmiyorum. Bütün önerileri yarın deniyecem. İnşallah çözülür.
Açık imbisat tankı var yani basınç düşük. Devirdaim de bı problem gozukmuyor. Çünkü petekler yeterince ısınıyor. Bypasi açınca nasil kontrol edebilirim zorlanip zorlanmadigini? Neyi takip etmem gerek?
Motorda hava olabilirmi? Hava ısınma yaparmi?
Dönüşe bağlı . Yani radyatörden gelen suyu sobanın içindeki eşanjöre basıyor. Petek az, havalar daha çok soğuk değil. Oyüzden dediğiniz gibi sıcaklık pek düşmüyor.( Ama dediğim gibi su ılık pompa sıcak oluyor.) Pompanın yakından resmi şuan yok elimde. Ama gidince atabilirim.
Motor bundan.