Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar sorduğunuz sistem absorbsiyonlu soğutma çevrimidir. sistemde ısıtılan amonyak çözelti içinden buharlaşarak çevrim yapar.
içinde sadece amonyak gazı yoktur basınçlandırmak için lityumbromür ve su birleşiminden oluşur. amonyak 140 derede tamamen sudan ayrılır. çok verimsizdir...
arkadaşlar araç klimalarında kaçağın en büyük sebebi uzun süre klima devreye sokulmaz ise keçeler kurur. burada kaplin ile kompresör arasındaki körük yağlı olmalı. uzun süre kullanım olmadığında gaz kaçağı kaçınılmaz. o yüzden kışın da olsa ayda bir klima devreye sokulmalı ve 5-10dk...
Karışım olan bu gazlar kaçak olduğunda aralarındaki en yüksek basınçlı olan ilk önce kaçtığından soğutma dengelerinde değişimler olmakta. Evaporasyon sıcaklığı çok hassas sistemlerde maalesef gazı tamamen boşaltıp tekrar yeni gaz vermeniz gerekmektedir. Kolay gelsin.
Frigoduman A.Ş. olarak R508 ve R23 gazları stoklarımızda bulunmaktadır.
************** (pbx)
************** (pbx)
,Adres ve telefon no larınızı (Firma rehbeki bölümünde ve profil bilgileriniz de) yayınlayınız
soğutma ve ısıtma yanında ayrıca nemlendirici ve bunun kontrolünü sağlayan higrostat kullanacaksın. yada adiyabatik nemlendirme yaparak içiriye nemli hava basacaksın.
scroll kafa enjeksiyonlu tip kompresör kullan. odan çok küçük amonyaklı sistem ile tek kademede inemezsin 40 derecelere. İzolasyonun poliüretan sa en az 15 cm ister styrapor ise 20cm. izolasyonun bu şartları sağlıyorsa COPELAND scroll CF18K4E r22 gaz işe işini görürsün. fakat günde 100kg gibi...
arkadaşlar ben de d24 ün değerini sırasıyla değiştirdim fakat hala kafasına göre değiştiriyor alarmları. nasıl yapacağız bir daha açıklarsanız sevinirim.
arkadaşlar teşekkürler. sonunda basınç sensörünü okudum şimdi gain ve offset ayarları.
okumamız gereken 2 adet basınç sensörü var
elimizde bulunan 1 nci sensör
-0,5 / 7 bar 4-20 mili amper
0 mili amper = -238
4 mili amperde = -50
20 mili amperde = +702
gain = 0,94 okumamız lazım...
Çözersin fakat elektrik motorlarının ne kadar ısı yaydığı önemli. onuda yaklaşık şöyle hesaplayabilirsin. hava şartları aynı olduğu gün ve saatte motorları çalştığı ve çalışmadığı zamanlarda termometre ile 1 saat içinde ki sıcaklık farkından br şeyler bulunabilir. Bunun üzerinden 15x15...
1/2hp ile 3/4 hp güçlerinde asansör klimaları yapılıyor. Bir miktar taze hava ile iyi bir konfor elde ediliyor. Tabiki asansör kullanım miktarı bu gücü değiştirebiliyor. Dış ünitesi kabinin üst kısmına konuyor. asansör boşluğunda ısınan havayı asansör yukarı aşağı indikçe dışarı attığından...