X5 sayaçlar hakkında yardım istiyorum.

Belkide olamayacak bişey soruyorum ama konuyu burdan başka çözecek bir yer bulamadım.

Sen resimde çarpansız halini göstermişsin gerçek kaybın çok daha fazla ana sayaç tüketimim 2,3 kw süzme sayaç 1,7 kw gerçek kw ları 20 ile çarpman gerek yani verdiğin bilgilere göre 12 kw güç kaybı var bu anormal bir durum. Yani ana sayaçla süzme sayaç farkı 1 saatte 12 kw oluyor. Normalde hesap ettiğimizde en fazla saatte 2,5 kw farkı olması lazım güç kaybına göre sizin verdiğiniz bilgilerde 3 katından fazla 12 kw güç kaybı gözüküyor. Eğer motora giden kabloda toprağa sızıntı v.s gibi durumlar varsa bu durum olabilir. kabloda farklı kesit ek aleminyum ek v.s durumlar yoksa toprak hatası ve güç kaybı sizin temel sorununuz bence. Maksimum güç kaybı 2,5 kw/saat çıkıyor.

Bunlara ek olarak kaçak akım ölçümü de yaptır. Toprağa sızan akımları da sayaçlar tüketim olarak yazar. Bunun haricinde yapabileceğin bir şey yok. O mesefede aynı kw ları yazması imkansız önce ki mesajlarımda belirttiğim nedenlerden dolayı.
 
Son düzenleme:
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Bır ıhtımal var, her seyı saydıgımıza göre, sızın sayacda akım/gerilim uclarında yanlıs baglantı olabilir. Sayacın ekranında bakın, L1 L2 L3 led lerınden biri yanıyor veya yanıp sönuyorsa, faz sırasında değişiklik olabilir.
Arkadaşımızın dediği kabloda taopraga kacak gibi durum için, sizin motor kapalı ıken, ana sayacda sarfıyat varmı LED yanıp sönuyormu. Bu esnada hiç bir alıcı çalısmamalıdır.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,179
Mesajlar
915,654
Kullanıcılar
449,940
Son üye
yavuzturan

Yeni konular

Geri
Üst