Wd My cloud home duo 16 TB

sonbeg

Üye
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
46
Puanları
1
Merhaba elimde wd my cloud home duo 16 TB cihaz var arızalandı garanti süresi dolduğu için servis hizmeti alamıyorum acaba tamiri olurmu yardımcı olursanız memnun olurum
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210917_090817.jpg
    IMG_20210917_090817.jpg
    292.6 KB · Görüntüleme: 12
İçini açıp görmeden uzman biri bakmadan yorum yapmak zor. İçinde sabit disk olduğu için verileriniz kolay kolay zarar görmez ancak uzman olmayan birine müdahale ettirmeyin durum dahada kötüleşmesin.
 
İçini açıp görmeden uzman biri bakmadan yorum yapmak zor. İçinde sabit disk olduğu için verileriniz kolay kolay zarar görmez ancak uzman olmayan birine müdahale ettirmeyin durum dahada kötüleşmesin.tam
Hocam HDD leri çıkardık içinden wd yetkili servisleri garantisi dolduğu için bakmıyorlar. İstanbul içi yönlendirebileceğiniz bir yer varmıdır
 
Hocam HDD leri çıkardık içinden wd yetkili servisleri garantisi dolduğu için bakmıyorlar. İstanbul içi yönlendirebileceğiniz bir yer varmıdır
Bu tür depolama aygıtlarında kapasiteyi artırmak için RAID uygulanır.
RAID-0 konfigürasyonunda iki HDD birbirlerine seri (STRIPE) bağlı olduğu için disklerden birisinde dahi bozukluk olsa tüm veriler kurtarılamaz.
Siz diskleri ayırdığınız için bile diski kullanılmaz hale getirmiş olabilirsiniz.
Her bir diski test ederek sağlamlığını kontrol ediniz.
Diskler sağlam ise kutu içerisindeki donanım ve yazılımların kontrol edilmesi ve gerekirse yeniden kurulması gerekmektedir.
https://support-en.wd.com/app/answers/detail/a_id/8065/session/L2F2LzEvdGltZS8xNjMyODM3MzI1L2dlbi8xNjMyODM3MTc2L3NpZC9mVWZPYWw0Wm9PRXI2Mk84SVdHb3o4Vm9fckRPcDdTTTJ0VldEd2IlN0VjZFcxVkdPdCU3RUFQSEdPVUliRGo1ckhoZWMzNjNmZm0zUVgwYVhVVk9oRldMaFhuVFRObXE2MmoxU0w0ZVZXMnNCUTNBbyU3RUVQUHN2X29oSEElMjElMjE=#topic1#topic1

WD DLG.png
https://support.wdc.com/downloads.aspx?lang=en
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
127,950
Mesajlar
913,850
Kullanıcılar
449,596
Son üye
anilhikmet

Yeni konular

Geri
Üst