Virgülden sonra 2. basamağa yuvarlanmış değişken oluşturma

  • Konbuyu başlatan kerem89
  • Başlangıç tarihi

kerem89

Üye
Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
25
Puanları
3
Merhaba,
floatları virgülden sonraki 2. basamağa yuvarlamak istiyorum. Biraz araştırdım, ancak bulduğum her şey sadece yazdırırken çalışıyor ya da ben nasıl yapılacağını bilmiyorum. Virgülden sonra sadece 2 basamaklı bir değişkene ihtiyacım var.
Sfml ile yazdırmak için bu komutu kullanıyorum.

float degerx = 5,3233243;
text.setString (degerx);

Virgülden sonra sadece 2 hane olan bir değişkeni nasıl oluşturabilirim?
Teşekkürler.
 

macix

Onursal Üye
Onursal Üye
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
882
Puanları
33
degerx = Math.Round(degerx, 2);

Csharp için.
 

Forum istatistikleri

Konular
114,815
Mesajlar
808,221
Kullanıcılar
420,093
Son üye
ascraeus

Yeni konular

Üst