- Katılım
- 21 Nis 2009
- Mesajlar
- 12,012
- Puanları
- 3,256
Merhaba arkadaşlar, başımdan geçen hikaye.
Aile dostumuz olan aynı zamanda komşum çocuklarının kullandığı tabletin durumu çok kötüydü buna rağmen bir süre daha çalışabildi
19 Aralıkta rica etti arkadaşım vasıtasıyla GGidiyorda uygun fiyatlı satıcıdan uygun diye gördüğümüz X marka dokunmatiğinin siparişini verdik. Cumartesi olmasına rağmen ürünü teslim aldım. Yaptığım denemede cihaz çalışmadı, saat ilerlemişti 18-19 gibi firmanın verile telefonlarından kimseye ulaşamadım. Arkadaşım satıcıya mesaj attı elimizdeki ürün parça kodu E0011-A3 gönderilen A2 sorun bundan kaynaklı olmasın, gelen cevap "uyması lazım versiyon atın düzelir"... Bir kaç gün böyle kaybettim (güncelleme de başarılı olmadı) moralim bozuk ürünü iade ettim.
Aynı gün 25 Aralık gündüzden aynı satıcının (karmaelektronik.com ve istanbulbga.com) kendi sayfası üzerinden (rakiplerine göre fiyatlar uygun) telefonla üyelik açtım sitede sıkıntılar oldu (sitede elimde olan sipariş hala kargo sürecinde gözüküyor!) sipariş veremedim akşam üzeri işyerinden sipariş verdim 65 TL. Geçen sefer yaptığım hatayı yapmadım direk ürün kodunı sipariş verdim (verdiğimi sandım), E0011-A2 E0011-A3 adıyla geçtiğinden firma telefonlarına ulaşılmadığından hem sitenin mesaj yoluyla hem cepten mesajla; özellikle "E0011-A3" kodlu ürünü kontrol edin mümkünse beyaz olanını gönderin diye yazdım. Yine A2 kodlu ürün geldi ama beyazı, önceki sorunlu denk geldi bunu deneyip görelim dedim maalesef çalışmadı...
Pinlerden de farklılık görülüyor. Ertesi gün telefonlaştım cihazın markası modeli soruldu, yanlış gönderilmiş dendi, yine A3 olsun kontrol edip gönderin olmadı siyah olsun ama doğru olsun bunu iade ediyorum dedim kargo ücreti kimden soruma bunu siz karşılayın gönderi ücretini biz öderiz diye cevap aldım kabul ettim. Çalıştığım için Ağabime rica ettim kargya verdi 100 bilemedm 200 gr. gelmeyen ürüne 13 küsür ödemiş!
Sonraki günlerde gönderilen ürünü (farklı markaya ait ürün) teslim aldım rengi siyahtı ama sorun değldi, ümitsiz şekilde test ettim cihaz kilidi açıldı sevinçle bütün stresi kırgınlıkları unutup montaja kalkıştım (büyük hatam!). Cihazı topladım temizledim sağ sola gireyim dedim, cihaz dokunma hassasiyeti ekranın kenarına gittikçe kayboldu 1-2 cm sapma gördüm.
Güncelleyeyim bi ümit düzelir düşündüm, cihaz güncellendi ama sorunda düzelme yaşanmadı .
Bu arada bir kaç sefer komşum durumu soruyor yanlş parça geldi iade ediyorum diyordum.
1Ocakta yine firmayla görüştüm; ikidir yanlış gönderiyorsunuz çalıştı montajını yaptığımı ama büyük sapma var cihazı gönderiyorum çözün dedim anlaştık, anlaştığımızı sandım gönderdim!
Aradan zaman geçti 6 Ocak, adamların arayacağı yok aradım, telefonda sapmayı az demiştin demez mi, montajını yapmışsın zararına sana başka ekran gönderiyoruz 20 Tl masrafı var eskisini de sana gönderiyoruz ödeme yaptığın gün kargoya veririm dedi... Uygun ortam olmadığından "A3 kodlu parça olmadan çöz" göreyim diyemedim!
Komşuma durumu anlattım (ufaklığın gözündeki hayal kırıklığını gördüm) onayını aldım, ödemeyi yaptım. Ertesi gün beklerken gelmedi bir sonraki gün geldi 8 Ocak (25.12 sipariş verdim 8.1 sonuçlandı) hem doğru kodlu parça hemde beyaz renk, bir de hakaret eder gibi eski parça üzerinde...
Sinirle açtım telefonu madem parça elindeydi ne diye göndermedin işkence yaptın...
Aldığım cevap; aynı seride farklılık olurmuş normalmiş... (Kod sipariş veriyorum seriden bahseden yok) İstediğim kodu göndermedin mi, soruma "doğru olanını gönderdim cevabını aldım !?!?!
Ne bir kusura bakma, ne bir özür ... Hani atasözü de ya "deveye hendek atlatmak daha kolay" başıma gelen farksız. Tamam İstanbul'da herkesin Müslüman herkesin tüccar olmasını bekleyemeyiz, de bu çok oldu... HAkkımı helal etmiyorum deyip kapadım.
Aile dostumuz olan aynı zamanda komşum çocuklarının kullandığı tabletin durumu çok kötüydü buna rağmen bir süre daha çalışabildi
Aynı gün 25 Aralık gündüzden aynı satıcının (karmaelektronik.com ve istanbulbga.com) kendi sayfası üzerinden (rakiplerine göre fiyatlar uygun) telefonla üyelik açtım sitede sıkıntılar oldu (sitede elimde olan sipariş hala kargo sürecinde gözüküyor!) sipariş veremedim akşam üzeri işyerinden sipariş verdim 65 TL. Geçen sefer yaptığım hatayı yapmadım direk ürün kodunı sipariş verdim (verdiğimi sandım), E0011-A2 E0011-A3 adıyla geçtiğinden firma telefonlarına ulaşılmadığından hem sitenin mesaj yoluyla hem cepten mesajla; özellikle "E0011-A3" kodlu ürünü kontrol edin mümkünse beyaz olanını gönderin diye yazdım. Yine A2 kodlu ürün geldi ama beyazı, önceki sorunlu denk geldi bunu deneyip görelim dedim maalesef çalışmadı...
Pinlerden de farklılık görülüyor. Ertesi gün telefonlaştım cihazın markası modeli soruldu, yanlış gönderilmiş dendi, yine A3 olsun kontrol edip gönderin olmadı siyah olsun ama doğru olsun bunu iade ediyorum dedim kargo ücreti kimden soruma bunu siz karşılayın gönderi ücretini biz öderiz diye cevap aldım kabul ettim. Çalıştığım için Ağabime rica ettim kargya verdi 100 bilemedm 200 gr. gelmeyen ürüne 13 küsür ödemiş!
Sonraki günlerde gönderilen ürünü (farklı markaya ait ürün) teslim aldım rengi siyahtı ama sorun değldi, ümitsiz şekilde test ettim cihaz kilidi açıldı sevinçle bütün stresi kırgınlıkları unutup montaja kalkıştım (büyük hatam!). Cihazı topladım temizledim sağ sola gireyim dedim, cihaz dokunma hassasiyeti ekranın kenarına gittikçe kayboldu 1-2 cm sapma gördüm.
Güncelleyeyim bi ümit düzelir düşündüm, cihaz güncellendi ama sorunda düzelme yaşanmadı .
Bu arada bir kaç sefer komşum durumu soruyor yanlş parça geldi iade ediyorum diyordum.
1Ocakta yine firmayla görüştüm; ikidir yanlış gönderiyorsunuz çalıştı montajını yaptığımı ama büyük sapma var cihazı gönderiyorum çözün dedim anlaştık, anlaştığımızı sandım gönderdim!
Aradan zaman geçti 6 Ocak, adamların arayacağı yok aradım, telefonda sapmayı az demiştin demez mi, montajını yapmışsın zararına sana başka ekran gönderiyoruz 20 Tl masrafı var eskisini de sana gönderiyoruz ödeme yaptığın gün kargoya veririm dedi... Uygun ortam olmadığından "A3 kodlu parça olmadan çöz" göreyim diyemedim!
Komşuma durumu anlattım (ufaklığın gözündeki hayal kırıklığını gördüm) onayını aldım, ödemeyi yaptım. Ertesi gün beklerken gelmedi bir sonraki gün geldi 8 Ocak (25.12 sipariş verdim 8.1 sonuçlandı) hem doğru kodlu parça hemde beyaz renk, bir de hakaret eder gibi eski parça üzerinde...
Sinirle açtım telefonu madem parça elindeydi ne diye göndermedin işkence yaptın...
Aldığım cevap; aynı seride farklılık olurmuş normalmiş... (Kod sipariş veriyorum seriden bahseden yok) İstediğim kodu göndermedin mi, soruma "doğru olanını gönderdim cevabını aldım !?!?!
Ne bir kusura bakma, ne bir özür ... Hani atasözü de ya "deveye hendek atlatmak daha kolay" başıma gelen farksız. Tamam İstanbul'da herkesin Müslüman herkesin tüccar olmasını bekleyemeyiz, de bu çok oldu... HAkkımı helal etmiyorum deyip kapadım.
Son düzenleme: