Step motorun entegre patlatması

Bu değerler guzel. Sase veya sargi sargi arasinda kisa devre gorunmuyor.

Sargı sargi ve sase arasini aslinda 200 kademesi degilde daha yuksek kademede olcmek gerekirdi. Bu sekli ike sadece kisa devre varmi onun kontrolu yapilmis oldu.

Bu degerlere gore motorunuz saglam gorunuyor.

Mekanik olarak nasil? Rotor mili rahat donuyormu? Mekanik sorun sıkışma olabilirmi?

Surucunun asiri akim koruma yada akim limitleme ozelligi yokmu?
yüksek değer derken kaçta ölçeyim. ölçüp hemen onuda gönderebilirim.
rahat dönüyor. tabi boşta gibide değil. tıpkı çark çevirir gibi çok hafif bir direnci var. sağlam olan motorlarla birebir aynı dönmesi.
akım koruma ve akım limitleme özelliği var aslında ama akımdamı bir sorun var anlamadım. kablodan şüpheleneyim diyorum ama diğer motorlardada aynı kablo aynı şekilde bağlanmış. acaba enegredemi bir sorun vardı dicem ama ondada sağlam z ekseninin girişine bağladığımda onuda patlattı.
Bu değerler guzel. Sase veya sargi sargi arasinda kisa devre gorunmuyor.

Sargı sargi ve sase arasini aslinda 200 kademesi degilde daha yuksek kademede olcmek gerekirdi. Bu sekli ike sadece kisa devre varmi onun kontrolu yapilmis oldu.

Bu degerlere gore motorunuz saglam gorunuyor.

Mekanik olarak nasil? Rotor mili rahat donuyormu? Mekanik sorun sıkışma olabilirmi?

Surucunun asiri akim koruma yada akim limitleme ozelligi yokmu?

ek bilgi olarak şunuda vereyim kullandığım kablo alttakidir. onula ilgili bir yorumunuz olurmu
öznur kablo ts en 50525-2-11 h05vv-f 4 x 0,75 mm2 300/500v c6
 
Son düzenleme:
Ölçü aletinizi bilmiyorum ama en yüksek omaj ölçme kademesinde ölçebilirsiniz.

Açıkcası bir sorun göremedim.

Motoru taşıdığınızda diğer z eksenin sürücüsünede zarar vermesi durumun düşündüğünüz gibi sorunun motorda olduğuna işaret. Ama sürücünün arızalanmadan önce akım korumasına geçmesi gerekli. Sanki kısa devre olmuş gibi davranması ilginç.

Diğer motorların sargı omajlarına bakabilirmisiniz onlarda 2.5 ohm mu?

Aklıma başka bir şey gelmiyor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit : Kabloda sorun olsa motoru diğer eksene taktığınızda motorun çalışmış olması lazımdı. Değişim sonrası arızayı z eksenine taşıması sorunun motorda olduğuna işarettir.

Bu motoru kullanmamanızı öneririm. Sorunu omajlarda bulamadık ama başka bir sorun yada gözden kaçırdığımız bir durum var gibi görünüyor.

Bu konuda deneyimli bilgili arkadaşlarımızda konuya dahil olsa deneyimlerini paylaşsa daha iyi olur.
 
Son düzenleme:
Sürücünüz nasıl bir şey?

TB6560HQT4-v3 mach 3 kartından kontrol ediyorum resmide alttadır
IMG_0439.JPEG

Ölçü aletinizi bilmiyorum ama en yüksek omaj ölçme kademesinde ölçebilirsiniz.

Açıkcası bir sorun göremedim.

Motoru taşıdığınızda diğer z eksenin sürücüsünede zarar vermesi durumun düşündüğünüz gibi sorunun motorda olduğuna işaret. Ama sürücünün arızalanmadan önce akım korumasına geçmesi gerekli. Sanki kısa devre olmuş gibi davranması ilginç.

Diğer motorların sargı omajlarına bakabilirmisiniz onlarda 2.5 ohm mu?

Aklıma başka bir şey gelmiyor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit : Kabloda sorun olsa motoru diğer eksene taktığınızda motorun çalışmış olması lazımdı. Değişim sonrası arızayı z eksenine taşıması sorunun motorda olduğuna işarettir.

Bu motoru kullanmamanızı öneririm. Sorunu omajlarda bulamadık ama başka bir sorun yada gözden kaçırdığımız bir durum var gibi görünüyor.

Bu konuda deneyimli bilgili arkadaşlarımızda konuya dahil olsa deneyimlerini paylaşsa daha iyi olur.
sağlam motorlardan aldığım ölçümlerde birebir aynı.
 
Motorun ,

Sargı omajları ,

Kırmızı - sarı =
Mavi - siyah =
Beyaz - turuncu =
Kahverengi - yeşil =

Sargı - sargı izolasyon omajları ,

Kırmızı - Mavi =
Kırmızı - beyaz =
Kırmızı - kahve =
Mavi - beyaz =
Mavi - kahve =
Beyaz - kahve =

Sargı şase testi için ,

Kırmızı - şase =
Mavi - Şase =
Beyaz - şase =
Kahverengi - şase =

Bu renklerin arasındaki omajları - Sargı sargı arası omajları birde sargı şase arası omajları ölçüp yazarmısınız?

Eminim kontrol etmişsinizdir ama kablo bağlantılarında sıralama hatası yapmış olamazsınız değilmi?
Ekli dosyayı görüntüle 62384
Güzel doküman bulmuşsun serkan tebrikler .
 
Kitapçığında T1 ve T2 dip switchleri
ile yapıldığı yazıyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,967
Mesajlar
913,971
Kullanıcılar
449,614
Son üye
Canipk

Yeni konular

Geri
Üst