Solar sistem ile rüzgar tribini birleştirme

Bu saniyede 2 tur 2.4 hz ve 8 volt değerleri alternatör boşta iken okunan değerlermi? Akım çekiyormuydunuz?

Ayrıca asenkron motorun sargısı sökülüp yeniden sarıldı mı acaba? Orjinal sargıları ilemi kullandınız?
 
Bu saniyede 2 tur 2.4 hz ve 8 volt değerleri alternatör boşta iken okunan değerlermi? Akım çekiyormuydunuz?

Ayrıca asenkron motorun sargısı sökülüp yeniden sarıldı mı acaba? Orjinal sargıları ilemi kullandınız?
ölçülen değer boşta döner vaziyetteki değerler, sargıyı söküp tekrar sardı.
 
Son düzenleme:
Normal kuvvette ve sert esen rüzgarda basit bir yükle (220 volt, 100 watt gibi akkor ampül yükü bağlıyken) kaç volt DC çıkışının avometreyle okunduğuna da bakmalısınız. Bu son okunan değere göre türbin alternatör çıkışı için voltaj regülatörü seçilip kaç volt DC'lik elektrik sistemiyle bu türbin alternatörü-reg.-akü sistemi şarj edilecekse kurulu olan bu sistem ona göre dizayn edilmeli. Aküler full şarj olup türbin alternatörü bu şarj akımını boşa verdiğinde türbin kanatlarının çok fazla devirlenerek abandone olarak hasarlanmaması için de türbin-reg. çıkışına uygun güçte (bu fazla gücü üzerine alacak) bir direnç öğesi hesaplanarak düşünülmelidir. Kolay gelsin.
 
Sizin kanatlar / bıçaklar kısa, tümden metal rulmana ekstra yük biniyor hantal kalıyor. Aynı rüzgarda karşılaştırma yapamazsınız Sn. @çıraközgür.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
127,964
Mesajlar
913,943
Kullanıcılar
449,611
Son üye
ramazansanli@

Yeni konular

Geri
Üst