Siemens Step 7 microwin v4 SP8 & SP9

Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
40
Puanları
1
Yaş
35
Arkadaşlar merhaba.Siemens sitesinde yer vermiş microwin programına.Sp8 ve Sp9 sürümüne.Windows 7 x64 desteği varmış sp9 olanın.Şuan bende indiriyorum.Kurduğumda detaylı bilgi veririm.

Siemens Industry Online Support - Automation Service, Automation Support, Simatic Service, Simatic Support, Technical Support, Technical Consulting
 
Yazımızda endüstrinin can damarı sayılabilecek PLC’yi inceleyeceğiz.
KNX Standardı, küçük bir rezidansın içerisindeki aydınlatma, perde panjur, klima kontrolünden, Dünya’nın en büyük havalimanlarındaki aydınlatma otomasyonu gibi çözümler için tercih edilen bir Dünya standardıdır.
Öyle bişi varsa çok iyi olur. xp yavaş kalıyo artık kurtulurduk xpden
 
evet arkadaşlar step 7 sp9 windows 7 64 bitte sorunsuz olarak kullanılıyor.
 
valla anlamadımki soruyu hocam indirdik kurduk çalıştı hiç öle bişi olmadı ama tabi sende olmuştur muhakkak ama ne olduğunu bilmediğim için ne deyim bilmiyorumki
 
daha önceden sistemde eski bir sürüm olması gerekiyormu eğer gerekmiyorsa yükleme sıralaması nasıl olmalı beceremedim hata verip duruyor
 
yardım.jpgprogramı yükledim ama f1 tusuna basıp yardım almak isterken yardım baslatılamadı hatası alıyorum..
 
yaa ustalar bu programı kurdunuz ama bi anlatın nasıl kuruluyo kafayı yicem burda
 

Forum istatistikleri

Konular
128,843
Mesajlar
920,922
Kullanıcılar
450,940
Son üye
ranakaraca05

Yeni konular

Geri
Üst