Netaş dx-1b 8/72 telefon santrali arızası

santral üzerinde bulunan reset butonlarıyla santrali 5 saniye resetle düzelecektir.bende de sık sık oluyor
 
mx1 santralimizde seste aşırı derecede cızırtılar var hem dış hat hem iç hat abonelerinde aynı şekilde bunun nedeni ne olabilir
 
netaş santrallarınızın arızaları hakkında teknık destekte bulunabılırım
 
Buraya gec abone oldum ama yınede yardımcı olmak ısterım her hangı bır sıkıntınız olursa ve hala netas santralini kullanıyorsanız tabıkı teknık destek te verebılrım telden 0 539 316 24 37
 
Hatlarınızı kontrol ettınızmı santralden ayırıp kontrol edın
 
Merhabalar benimde netaş santral le ilgili bir sorum olacak. CO kartların kazanç arttırma olatı nasıl yapılıyor. Yardım ederseniz çok sevinirim
 
Kimse yokmu
 
arkadaşlar konuyu hortlatmış olucam ama,öncelikle herkese merhaba;

bu santrali programlama için elimde kılavuz var fakat,programlama işlemini nasıl yapıyoruz?
Karel santrallerde mesela 11 nolu dahiliden servis menüsüne girip gerekli işlemleri hallediyoruz.

Ama bu santralde nasıl ve nerden yapılıcağı konusunda bilgim yok.Elimde bir adet mevcut dışarıdan arama gelmemesine rağmen iç dahililer kendiliğinden çalıyor.İç dahililerde ahize kaldırıldığında sesde cızırtı mevcut.Ptt hattı santralden ayrıldığında herhangi bir cızırtı mevcut değil.

Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ediyorum.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,956
Mesajlar
913,899
Kullanıcılar
449,606
Son üye
rasit.

Yeni konular

Geri
Üst