Motor freni artı eksi uçları nasıl anlaşılır

Katılım
10 Ocak 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
Yaş
36
Motor bobini uçları aynı renk 220 v DC artı eksi uçları nasıl anlaşılır
 

Ekli dosyalar

  • 16289311103907942594809316361722.jpg
    16289311103907942594809316361722.jpg
    203.6 KB · Görüntüleme: 58
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Hocam anlatmak istediğim şu motor fren bobini 220V DC. Frenin bobininin kablo uçları aynı renk. Artı eksi uçları farkeder mi? Artı eksi uçlarını nasıl anlayabiliriz
 
Merhabalar. Benim de bu konu ile ilgili farklı bir sorum olacak. İnverterli bir motora 220 dc fren sistemi bağlantısı nasıl olucak. Motor a 3x110 V geliyor. Yarım dalga doğrultmaç girişleri 220 ve N doğrultmaç girişlerine dışarıdan ekstra kablo çekmeden motor sargılarına gelen kablo dan nasıl bağlantı yapabiliriz.
 
Merhabalar. Benim de bu konu ile ilgili farklı bir sorum olacak. İnverterli bir motora 220 dc fren sistemi bağlantısı nasıl olucak. Motor a 3x110 V geliyor. Yarım dalga doğrultmaç girişleri 220 ve N doğrultmaç girişlerine dışarıdan ekstra kablo çekmeden motor sargılarına gelen kablo dan nasıl bağlantı yapabiliriz.

Prensip olarak inverterli motorlada dahili fren baglantisi yapılmaz. Disaridan harici fren kablosu çekmeniz gerekiyor.
 
Prensip olarak inverterli motorlada dahili fren baglantisi yapılmaz. Disaridan harici fren kablosu çekmeniz gerekiyor.
Prensip olarak inverterli motorlada dahili fren baglantisi yapılmaz. Disaridan harici fren kablosu çekmeniz gerekiyor.
Evet o konu da haklısınız biliyorum. Fakat motor pano arası mesafe uzun olduğu için 3x1.5 kablo çekilmiş daha önce şimdi ekstra kablo çekemiyoruz. Motor klemenslerinden nasıl bir bağlantı yapmak gerek
 
Evet o konu da haklısınız biliyorum. Fakat motor pano arası mesafe uzun olduğu için 3x1.5 kablo çekilmiş daha önce şimdi ekstra kablo çekemiyoruz. Motor klemenslerinden nasıl bir bağlantı yapmak gerek

Surucu ile çalışan motor klemesinden fren bobini beslenmez.

Bi de frenin 220VDC beslemeli, diyotunda 220VAC girişli yarım dalga olduğunu belirtmişiniz. Eğer bi yanlışınız yoksa disaridan kablo çekseniz dahi bu donanimla freni calistiramazsiniz.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,107
Mesajlar
915,026
Kullanıcılar
449,808
Son üye
Baharnev

Yeni konular

Geri
Üst