Motor çalışma hatası

Motor beslemesini pano klemensinden deneme amaçlı yeniden çektim değişen bir şey yok, motor koruma ve kontaktörü devre dışı bırakıp direk sürücü çıkışından besledim sonuç yine aynı
Daha önce çalışan bi sistem miydi?
Calisma esnasında her iki motor koruma da atiyor mu?
Motor koruma salteri dediginiz termik role mi?
Sürücüye direkt bagladiginizda nasil bi hatayla karsilastiniz?
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Bu yaptıklarınızın motor da bir arız varsa veya motor güçleri yüksek se hiç bir anlamı yok boşuna uğraşmışsınız!
Motorlar ikisi aynı anda çalışıyor mu?Yoksa ilk açtığınız da direk arızaya mı geçiyor?Eğer direk arızaya geçiyorsa motorunuzun sargılarını kontrol edin motor kablolarıyla gövde de kısa devre var mı?sargı dirençleri bir birine yakın mı?sargılar da ohm okuyabiliyormusunuz?
Eğer motorlar çalışırken kısa zaman sonra termik atıyorsa motorların çektikleri akımları pensampetre ile ölçün motorun rulmanları bozulmuş olabilir veya makinenin mekaniğinde sorun vardır fazla akım çekiyordur arızayı bu şekilde giderebilirsiniz
Bunları yapmadan önce motor sargılarını ölçtüm sıkıntı yok, motor akımları normal, zaten tek tek calistirdigimizda sıkıntı yok, ve iki gündür ayni sürücüde değişimli motorlar çalışıyor, motorlarin her ikisi devreye alındığında ayarlı frekans%100 iken ekranda %23 görüyorum akım normalde 6a Olması gerekirken 32a
Daha önce çalışan bi sistem miydi?
Calisma esnasında her iki motor koruma da atiyor mu?
Motor koruma salteri dediginiz termik role mi?
Sürücüye direkt bagladiginizda nasil bi hatayla karsilastiniz?
Daha önce çalışan bir sistem,
Motor koruma şalteri start stoplu,
Sürücüye direk bagladigimda ayni sonuç yüksek akim frekans %100 ayarlı iken %23 okuyorum ve iki gündür aynı sürücüde motorlar tek tek değişimli çalışıyor, sıkıntı her iki motoru devreye aldiğimda
 
Son düzenleme:
Evet dönüş yönlerini değiştirdim değişen bir şey olmadı
Yaskawa teknik ekibi aradım onlarda bir anlam veremedi

genelde bu tur arızalarda ayrıştırma çok zor değildir. muhtemelen bi seyi gözden kaçırıyorsunuz. iki motor çalışıyorken sürücü cıkışlarını (tek tek) true rms bi ölçü aletiyle ölçmenizde yarar var. kolay gelsin.
 
Bir seyı söylemıyorsun, motorların her birinin gücü ve sürücünü gücü.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,104
Mesajlar
914,989
Kullanıcılar
449,802
Son üye
sadık Mehmet

Yeni konular

Geri
Üst