Merdiven Basınçlandırma fani

Pano kısmı yok. Ama sorularınıza cevap vermeye çalışırım.
Otomatik den yani yangın alarmdan sinyal gelirse sürücü çalışmalı. Sürücünün hızını basınç sensörü vermeli. Bu esnada duman dedektörü algılama yaparsa sistem durmalı.
Manuel start verilirse sürücü çalışmalı, hızı basınç sensörü ayarlamalı. Duman dedektörüne bakılmaz. Sistem manuel çalıştırıldıgı için. Stopla durmalı. Stopla durmalı derken hem pano üzerindeki Acil stopla durmalı hemde manuel den stop verilirse durmalı. Yani nereden stop gelirse.

Sistem çalışırken elektrik kesilir ve bir müddet sonra jenaratörden besleme gelirse, sistem kaldığı yerden çalışmasına devam etmeli. Yani elek. gidip gelince tekrar birisi start vermemeli.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
eyvallah saolasın kardeşim. ..basinc sensörü surucu de Al2 analog girişten sinyal alacak o zaman...adresli yangın ihbar sistemi olduğu için. ..Yangın sistemi bir I/O modulu ile 24 Volt otomatik çıkışına verecek...Dl1 le start verecek...sistem elektrik kesilince Yangın İhbar sistemi Ups le beslendiği için. ..kısa süreli Elk kesintisinde...otomatikteki 24 VDC röle Çekili olduğundan dolayı devam edebilecek...manuel ve otomatik devreleri NC kontaklarla kilitleyecegim...acil stop olayını TMŞ üzerinden açtirma Bobin ile kesecegim. ..

sadece duman dedektörünu bi şekilde entegre etmem gerekiyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Duman Dedektörünü ben motor kabinine koyuyorum. Duman dedektörü çıkış verirse sürücüyü durdurabilirsiniz. Bir röle üzerinden.
 
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşım....bilgi paylaştıkça güzeldir. .:)
 

Forum istatistikleri

Konular
127,959
Mesajlar
913,912
Kullanıcılar
449,606
Son üye
rasit.

Yeni konular

Geri
Üst