Kaçak akım rolesi tutmuyor

Under Ground

Profesyonel Üye
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
1,185
Puanları
558
Yaş
35
Siemens, Eaton, Legrand, Schineider üst kalite markalardır. Bir tık altı kalitede olduğunu düşünüyorum ama yerli olduğu için kendi evime viko marka kakr almıştım. Bir kaç kez farklı testlerden geçirdim görevini yerine getiriyor. Sigortalarınız eskiyse onlarıda değiştirmenizi öneririm.
Kaçak akım rölesinin gecikmeli atması olayına iki kez şahit oldum; birinde arkadaşın evi uzatma grup prize su girmişti, diğeri de kablo izolasyonunda çatlaklar vardı gece yüklenme azalıp gerilim yükseldiğinde atlama yapıyordu tesisat kablolarını değiştirince problem ortadan kalktı.
Makel de iyi bir marka abi .
 

sami inci

Profesyonel Üye
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
3,358
Puanları
1,708
Konum
İstanbul
Yıldırım şarjlı bölgelerde,BAĞIŞIK tip dışında
kaçak akım kullanılmamalı.Sorun çıkarma-
yan her marka iyidir.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
165
Puanları
8
kaçak akım rölesi geç atma arızaları çok uğraştırıcıdır doğru, fakat çözülmeyecek bir problem değildir, işin ehli kişilerce mudahale edilmelidir
 

arkaplan

Profesyonel Üye
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
2,280
Puanları
558
kaçak akım rölesi geç atma arızaları çok uğraştırıcıdır doğru, fakat çözülmeyecek bir problem değildir, işin ehli kişilerce mudahale edilmelidir
Fakat tesisattan değilse Yıldırım vs gibi ise ona göre malzeme kullanılmadır
 

Mesut929

Üye
Katılım
10 Şub 2019
Mesajlar
63
Puanları
3
Yaş
30
Merhaba herkese kaçak akım rolesi gene attı kalkmıyor sorun duzelmis gibi gorunuyodu 1 defa attı hemen kaldirdim sorun yoktu, bugun gene attı suan 2 saat falan oldu kalkmıyor toprak nötr temasımı , asma tavanda ledler icin kablo birakmislar 3 tane kablo geliyo ucları açıktı 1.5 yıldır bu şekilde onları banlatdım belki onlar yapar diye, geçmiş yazdıklarıma bakarak ne yapmamizi önerirsiniz.
 
Son düzenleme:

çaylakelektrikçi

Katılımcı Üye
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
596
Puanları
58
Yaş
22
Merhaba herkese kaçak akım rolesi gene attı kalkmıyor sorun duzelmis gibi gorunuyodu 1 defa attı hemen kaldirdim sorun yoktu, bugun gene attı suan 2 saat falan oldu kalkmıyor toprak nötr temasımı , asma tavanda ledler icin kablo birakmislar 3 tane kablo geliyo ucları açıktı 1.5 yıldır bu şekilde onları banlatdım belki onlar yapar diye, geçmiş yazdıklarıma bakarak ne yapmamizi önerirsiniz.
Elektrikci cagirmanizi oneririm
 

kral kobra

Profesyonel Üye
Katılım
15 Mar 2019
Mesajlar
769
Puanları
408
Yaş
49
Konum
KOCAELİ
Bende öyle diyorum ama kaçak akım sökmekten başka bir laf söyledikleri yok valla hocam bende ugrasmak hic istemiyorum karanlikta kalmak hic hoş değil ama yapacak birşey yok
Şüphelendiğin cihazı yada yükü faz+nötr devreden çıkar öyle takip et. Elektrikçi gelene kadar komple enerjisiz kalmaman için.
 

Benzer konular


Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
104,027
Mesajlar
731,800
Kullanıcılar
387,045
Son üye
Hqkann

Yeni konular

Üst