Jeneratör Arızası

  • Konbuyu başlatan frknnnn1234
  • Başlangıç tarihi
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
10
Puanları
1
Yaş
24
Hocalarım Merhabalar,
Ben şuan zorunlu staj yapıyorum. Staj yaptığım yerde bana tabiri caiz ise naylon staj yaptırıyor evden hiç işe gelme diyorlar sadece imza atıyorlar. Benim çalıştığım kurum aksa jeneratör bayisi .Genel olarak jeneratör montajı ve servis işi yapıyorlar. İşyerindeki mühendis bana yardımcı da olmuyor. Sizden ricam bana sadece bir kaç tane jeneratör arızasını azıcıkda olsa terimli voltlu falan anlatıp yazarmısınız ve fotoğrafları var atarmısınız ? Staja gitmeden stajı yazmak çok zor oluyor çünkü.
Saygılar,
 
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
198
Puanları
33
Konum
istanbul
jenaratör gerilim üretmiyor, AVR-excider devresi arızalı,,,,,,,jenaratör frekenas düşük, governer- yakıt pompası arızalı,,,
 
Konu Sah
frknnnn1234
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
10
Puanları
1
Yaş
24
jenaratör gerilim üretmiyor, AVR-excider devresi arızalı,,,,,,,jenaratör frekenas düşük, governer- yakıt pompası arızalı,,,
Hocam arızanın çözümünüde paylaşırmısınız çünkü ben bilmiyorum çözümünü.Staj defterine yazarken istanbulda atıyorum kadiköyde bir markettin jeneratörün de gerilim üretmeme sorunu var ve şöyle şöyle yaparak çözüldü yazmalıyım..
 
Konu Sah
frknnnn1234
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
10
Puanları
1
Yaş
24
https://www.filmmodu.org/capricorn-one-turkce-dublaj-izle işimiz bu film gibi oldu, birinci arızada avr kartı veya patlak diyotlar değişti, ikincisinde yakıt fitresi tıkanmış yenisi ile değişti,,,,,,
Hocam teşekkür ederim film güzelmiş .Ama jeneratörü aşan bilgiler bunlar. Ben direk şu arıza verdi şu kadar volt ile çalışması lazım şunu yaptık falan yazmalıyım. Daha 3hafta yani haftaya elektrik proje çizimi yazıcam staj defterine onu nasıl yapıcaz hiç proje çizdirilmedi hayırlısı olur inş hakkımda:)
 

kesmez

Profesyonel Üye
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
4,001
Puanları
1,308
Konum
ankara
daha önce orada staj yapan öğrencileri firmadan öğrenirseniz onlar size yol gösterebilir.
 
Konu Sah
frknnnn1234
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
10
Puanları
1
Yaş
24
daha önce orada staj yapan öğrencileri firmadan öğrenirseniz onlar size yol gösterebilir.
hocam şöyle bişey benim staj yaptığım yer aksa dağıtımın bir şubesi yani firma yada fabrika deil ayrıyeten daha önceki öğrencilerin yazdıkları varmı diye sormuştum yok dediler ama bilgilerini verirlermi bi soruyum yarın sabah. teşekkür ederim hocam
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
115,616
Mesajlar
814,234
Kullanıcılar
422,380
Son üye
indirzipindir

Yeni konular

Üst