hidrolik yağa su karışması

siftery

Üye
Katılım
19 May 2016
Mesajlar
122
Puanları
6
Yaş
40
merhabalar yurt dışında makina kurulumuna gittim enjeksiyon makinasını taşırken yağ kazanı boşaltıldı
muhafaza edilmediği için yağa bayağı su karışmış kazana aktarırken farkettim yağ hd68 hidrolik yağı
sapsarı ve köpük halinde ve yağ çok eski gerçekten hatta elime sürdüğümde ( temiz yerinden ) elime o yağ hissini vermiyor sizce yağı komple değiştirmek mi akıllıca olur yoksa yağı damıtmanın bir yolu var mıdır ?
teşekkürler
 
merhabalar yurt dışında makina kurulumuna gittim enjeksiyon makinasını taşırken yağ kazanı boşaltıldı
muhafaza edilmediği için yağa bayağı su karışmış kazana aktarırken farkettim yağ hd68 hidrolik yağı
sapsarı ve köpük halinde ve yağ çok eski gerçekten hatta elime sürdüğümde ( temiz yerinden ) elime o yağ hissini vermiyor sizce yağı komple değiştirmek mi akıllıca olur yoksa yağı damıtmanın bir yolu var mıdır hidrol
merhabalar yurt dışında makina kurulumuna gittim enjeksiyon makinasını taşırken yağ kazanı boşaltıldı
muhafaza edilmediği için yağa bayağı su karışmış kazana aktarırken farkettim yağ hd68 hidrolik yağı
sapsarı ve köpük halinde ve yağ çok eski gerçekten hatta elime sürdüğümde ( temiz yerinden ) elime o yağ hissini vermiyor sizce yağı komple değiştirmek mi akıllıca olur yoksa yağı damıtmanın bir yolu var mıdır ?
teşekkürler
hidrolik yaglarin omurleri kalitesine gore degisismekle birlikte en kalitelisi 900 saat ozelligini koruyabilmektedir icine su karisan hid yaglar sari bir renk alir ancak yag yeni alinmissa ve az bi parcasini alip damittiktan sonra yagda kizillasma gorulmuyorsa tamami damitilip yeniden kullanilabilinir damitmak ici once yagi metal bi ficiya alip tamamen hareketsiz 12 saat bekletmek gerekir sonra ficinin dibine kadar uzanan bi pompa emis hortumu vasitasiyla dibe coken su cekililerek ilk etap tamamlanir kalan yagi 90 dereceyi gecmeyecek sekilde isitarak icindeki suyun buharlasmasi saglanarak damitma tamamlanir ince bi suzgecten gecirip sogutulur viskonsiyelini yukseltmek icin damitilan yaga 1/20 oraninda 100 numara yeni yag eklenerek kullanima alinir
 
ilginiz için teşekkürler yağ kullanım ömrünü sanırım tamamlamış 2006 dan beri çalışıyor yağ petrol ofisinin ürünü 5 varil dolusu yağ maalesef su ile temas etmiş emiş pompasının mikronluk filtresi var perşembe gününe kadar bekleyecek zaten tekrar gitmem için damıtabilirsem kullanımda kötü bir durumla karşılaşabilir miyim ?
 
ilginiz için teşekkürler yağ kullanım ömrünü sanırım tamamlamış 2006 dan beri çalışıyor yağ petrol ofisinin ürünü 5 varil dolusu yağ maalesef su ile temas etmiş emiş pompasının mikronluk filtresi var perşembe gününe kadar bekleyecek zaten tekrar gitmem için damıtabilirsem kullanımda kötü bir durumla karşılaşabilir miyim ?
2006 bu zamana kadar calismis yagdan hayir gelecrgini sanmiyorum ama firma maliyetten dolayi yeniden kullanmak isteye bilir iyi damitamasaniz yagin icinde kalan su hidrolik valf hidrolik pompa nin silindirlerin icinde krozyona neden olucaktir ve hasara yol acar zamanla zaten makine calisinca ilk pompa bu duruma ses yaparak tepki vericektir gittiginizde makinayi calistirmadan once su sogutma sepantinini gozden gecirin hatta saglamlik kontrolunu yapin icinden su gecen bakir borular delinmis olabilir bu sebeptende tankin icine su karismis olabilir bu durumla cok karsilastim
 
Son düzenleme:
teşekkürler depo içini temizleyebilmek için bir giriş aradım ama maalesef çinyalı amcalar bu modele sanırım koymamış depo içinde dip sifonlama elimden geldiği kadar yaptım ama orada suya rastlamadım eşanjörde sızma olsa içinde bırakılan su bir miktar azalması gerekirdi benden önce kuran usta uyanıkmış iki ucuna da vana koymuş bende hava yapmasın onla uğraşmayayım diye ikisini de kapatıp boruları sökmüştüm sanırım eşanjör sağlam depodaki yağı ve kalıntıyı iyice silmem gerek yağı değiştirmek gerektiğini belirttim
ilginiz için teşekkürler çok sağolun
 

Forum istatistikleri

Konular
128,162
Mesajlar
915,577
Kullanıcılar
449,921
Son üye
TursuBidonu

Yeni konular

Geri
Üst