hararet müşürü

mbilgin55

Üye
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
69
Puanları
1
1971 model fort 17m v4 aracın hararet müşürü, 82 derecelik termostat açacak hale gelinceye kadar çalışmasına rağmen ibre oynamıyo, müşüre giren kabloyu şaseye değdirdiğim zaman ibre hareket ediyo, müşür bozuk dediler, müşürün renkleri var rengine göre seçeceksin dediler, ama birtürlü bulamadım,belkide markalara göre renklerde değişiyo olabilir,bunun ölçümlerle tespit yolu yokmu? üzerindeki müşür oda sıcaklığında 600 ohm geliyo, sıcak suya daldırınca direnç düşüş gösteriyo, reostayla 90derecede ibrenin ortaya geldiği andaki direncini tespit edeyim dedim ama olmadı ,direncin daha 3. turunda ibre sona vurdu, neyapacağım bilemiyorum aracın orjinalliği bozulmasın diye hariçi saat de takmak istemiyorum, son care takabiliriz hararet işi çok önemli değerli yorumlarınızı bekliyorum saygılar.
 
merhaba benımn bu konuda pek bılgım yok ama bazen kullandıgım kamyon hararet musuru olcumunden bahsedeyım hararet musuru ıkı uclu bır tanesı W dıgerı ıse G ıle ısaretlıdır W olanı kuru kontak olarak calısır musur kac derece olarak ımal edıldı ıse mesela 93 derece o ısıya ulasınca bu uc gövde ıle kısa devre olur G ıse bosta sase ıle olculdugunde 640 kohm gıbı bır deger verır bu degere yakın olan musurler gostergeye baglandıgında ısı arttıkca ıbre de sapma olur. kolay gelsın.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,956
Mesajlar
913,901
Kullanıcılar
449,606
Son üye
rasit.

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst