Frenleme

Bildiğimiz, stator ve rotor,konik biçimde. Arkada,ayrıca balata var. Enerji verince rotor, geri kayıp, bakatayi açtırıyor.
Baba daha büyük bir telefona ihtiyacın var. Harfleri hep yanlış basıyorsun [emoji3]
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Baba daha büyük bir telefona ihtiyacın var. Harfleri hep yanlış basıyorsun [emoji3]
[/QUOTE]

[QUBak bu dogru, her türlü babalar gunu hedıyesine açığım. Hedıye edecekler özelden bana ulaşabilir.TE="Under Ground, post: 873150, member: 341058"]
 
Baba daha büyük bir telefona ihtiyacın var. Harfleri hep yanlış basıyorsun [emoji3]

[QUBak bu dogru, her türlü babalar gunu hedıyesine açığım. Hedıye edecekler özelden bana ulaşabilir.TE="Under Ground, post: 873150, member: 341058"]
[/QUOTE]
@zeybek, tam da günüdür :D
 
Mrkanik fren kampanalı eski tavanvinçlerinde frenleme böyle yapılır. Motorçalışmazken kampana kilitli, motora enerji verince kampana bobinine enerji gelir kumanda gerilimi 220 yük 1 gr salmaz, en maliyeti düşük frenleme bu
Dinamik fren de olur biraz zahmetli ve teferruatlı mororun sargı direnci ölçülecek
Sonra çıkan sonucu motorun amperiyle çarptın bu senin fren gerilimin oluyor
Buna göre bir trafo ve köprü diyot amperli vede 10 amperlik röle

Sayın @şef112 sizi taktir ediyorum. Yine tek kalemde işin mantığını açıklamışsınız. Bilginiz ve paylaşım ruhunuzdan dolayı ellerinizden öpüyor saygılarımı sunuyorum. ve bu yukarıdaki yazınızı KARA KAPLI ELEKTRİK NOTLARI ajandama satır satır yazıyorum..
 
Sayın @şef112 sizi taktir ediyorum. Yine tek kalemde işin mantığını açıklamışsınız. Bilginiz ve paylaşım ruhunuzdan dolayı ellerinizden öpüyor saygılarımı sunuyorum. ve bu yukarıdaki yazınızı KARA KAPLI ELEKTRİK NOTLARI ajandama satır satır yazıyorum..
Nedemek ben teşekkür ederim, bilgimizi mezara götürecek değiliz, paylaşmayı seviyorum...
 
Mrkanik fren kampanalı eski tavanvinçlerinde frenleme böyle yapılır. Motorçalışmazken kampana kilitli, motora enerji verince kampana bobinine enerji gelir kumanda gerilimi 220 yük 1 gr salmaz, en maliyeti düşük frenleme bu
Dinamik fren de olur biraz zahmetli ve teferruatlı mororun sargı direnci ölçülecek
Sonra çıkan sonucu motorun amperiyle çarptın bu senin fren gerilimin oluyor
Buna göre bir trafo ve köprü diyot amperli vede 10 amperlik röle

yazdığınızdan, kampana kilitli diye tabir ettiğiniz elektromekanik fren uygulamasının maliyetinın düşük olduğunu ve dinamik frenlemenin maliyetinin yüksek olmasına rağmen aynı işi göreceğini anlıyorum ve vinçlerdeki kanca motorunun sadece dinamik frenlemeyle durdurma senaryosunu düşününce kanım donuyor.
 
yazdığınızdan, kampana kilitli diye tabir ettiğiniz elektromekanik fren uygulamasının maliyetinın düşük olduğunu ve dinamik frenlemenin maliyetinin yüksek olmasına rağmen aynı işi göreceğini anlıyorum ve vinçlerdeki kanca motorunun sadece dinamik frenlemeyle durdurma senaryosunu düşününce kanım donuyor.
Elektromekanik frenleme teşkilatını 10dan fazla tavan vincinde uyguladık, df bize fazla cazip grlmedi ozamlar hem fiyat hemde emniyet bakımından. Düşünsenize kancaya bağlı 5 tonluk yükün yavaş yavaş kaçırdığını, onun için mekanik kampanalı fren tercih ettik. Tabi artık bu frenleme işlerini sürücüler yaptığı için artık fazla Elektromekanik fren kullanan yoktur samırsam.
 
Elektromekanik frenleme teşkilatını 10dan fazla tavan vincinde uyguladık, df bize fazla cazip grlmedi ozamlar hem fiyat hemde emniyet bakımından. Düşünsenize kancaya bağlı 5 tonluk yükün yavaş yavaş kaçırdığını, onun için mekanik kampanalı fren tercih ettik. Tabi artık bu frenleme işlerini sürücüler yaptığı için artık fazla Elektromekanik fren kullanan yoktur samırsam.

sürücü kontrollü dinamik frenlemeyle 5 tonluk kanca yükü tutulabiliyor mu?
 

Forum istatistikleri

Konular
127,950
Mesajlar
913,851
Kullanıcılar
449,598
Son üye
kadir12366

Yeni konular

Geri
Üst