Frekans Konvertörünün Test Edilmesi?

aydcn

Üye
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
43
Puanları
1
Merhaba Arkadaşlar,

Elimde 0,75kW ve 1,5 kW monofaze hız kontrol cihazları var bu cihazlar için sağlamlık kontrolü için neler yapmam gerekiyor. Hangi uygulamalarda denemem gerek ve önemli olarak nelere hangi parametrelere bakmam gerekiyor acil yardım edebilir misiniz?
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Arkadaşlar cvp verebilir misiniz?
 
arkadaşım sürücünü bir motora bağlar çalıştırırsın.frekansı değiştirerek devrine bakarsın, akım ayarlarını değiştirerek akım korumasına bakarsın.kalkış ve duruş rampalarını kontrol edersin v.s.Uygulama yerlerine görede sürücü tipleri değişmektedir,vinçler ,komprosörler fanlar vs.
 
arkadaşım uygulama yerine göre parametre ayarı yapacaksın marka model ve uygulamnı belirtirsen yardımcı olabılırım
 
aslında tam olarak anlamak istediğim HIZ KONTROLLERDE en önemli kat hangisidir. IGBT katı mı?
elimde 2 adet farklı marka sürücü var birsinde mosfete benzer 3 bacaklı IGBT kullanılmış diğerinde ise pinli ıgbt kullanılmış
bunlar önemli mi yanı transistör mü IGBT mi bunu nasıl anlayabilirim?

ben 5,5 kW motorlu bir blower a bağladım sürücünün nominal akımı 7A olduğu için motoru yıldız bağladım. fazla akım basmaması için blowerın hava alan kısmını birazz kapattım buna ragmen yanı nomınal akıma ulaşmadığı halde 50hzde 5-10 dk çalıştırdım. IGBT ısısından dolayı hataya geçiyor. bu yanlış bi test seklimi dir .?? yardımcı olabilir misiniz
 
aslında tam olarak anlamak istediğim HIZ KONTROLLERDE en önemli kat hangisidir. IGBT katı mı?
elimde 2 adet farklı marka sürücü var birsinde mosfete benzer 3 bacaklı IGBT kullanılmış diğerinde ise pinli ıgbt kullanılmış
bunlar önemli mi yanı transistör mü IGBT mi bunu nasıl anlayabilirim?

ben 5,5 kW motorlu bir blower a bağladım sürücünün nominal akımı 7A olduğu için motoru yıldız bağladım. fazla akım basmaması için blowerın hava alan kısmını birazz kapattım buna ragmen yanı nomınal akıma ulaşmadığı halde 50hzde 5-10 dk çalıştırdım. IGBT ısısından dolayı hataya geçiyor. bu yanlış bi test seklimi dir .?? yardımcı olabilir misiniz
sürücü nominal akımına göre motorun yıldızmı ,üçgenmi bağlanacağı kararı verilmez.
motor yıldıssa yıldız üçgense üçgen bağlanır.5-10 dakika çalışmayla sürücün hataya geçiyor ise blower ve motorunu kontrol et derim .
sürücü parametre ayarlarıda önemli bir rol oynar . kolay gelsin
 
peki sizce tork unu denemek için uygulama olarak vinç uygulaması uygun mudur?
 

Forum istatistikleri

Konular
128,170
Mesajlar
915,622
Kullanıcılar
449,934
Son üye
peldayilmaz

Yeni konular

Geri
Üst