Finlux 40" Tv görüntü belirli aralıkla titriyor

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/vestel-finlux-mankasini-satin-aldi-4973075

VHepyeni-Durabi-1200.jpg


Ucuz etin yahnisi yavan (tatsız) olur.
Benzerlerine göre daha ucuza alınan mal, iyi nitelikte olmaz. Ondan beklediğimiz yararı sağlayamayız.
Ucuz mal alacak kadar zengin değilim
ucuz malın kalitesiz olduğunu,kısa sürede bozulup yenisinin alınmasının gerekeceğini bunun da pahalı maldan daha pahalıya malolacağını

!!! Parasızlık , alım güçü !!!
 
Son düzenleme:
Arçelik alsaydınız böyle olmazdı adamlar garanti bitince bozulcak şekilde yapıyor...
Evet haklısınız belki de arçelik beko vestel vs alsaydık bu başımıza gelmezdi ancak böyle bir düzenbazlık varsa ve bu bizim firmalar tarafından da keşfedilirse emin ol bizimkiler de uygulamaya başlar belki de başlamıştır, tabi böyle bir şey varsa. Ayrıca benimkisi biraz da talihsizlik, evde başka hiçbir elektronik eşyama ek garanti yaptırmadım ve bu tv ye bimeksten ek garanti yaptırdım bozulma ihtimalini fazla gördüğümden ancak 2015 yılındayken, bimeksin batma ihtimalini kimse düşünemezdi sanırım.
 
bizim 32'' arçelik panel arızası yaptı üretimi bittiği için 42'' ile değişti sorun yok.
 
Onun garantisi yok, sanmıyorum garantisi bitince değiştireceklerini.
 
'' + 3 yıl garanti hizmeti eklettirmistim '' diyorsunuz bimeks kapanması önemli değil bu süre içinde de + 3 yıl garanti bitmemişse vestel garantisi devam ediyor o zaman .
televizyon içi açılmış olması sorun yaratırmı ? bilmem , garanti tam kapsamı ? bilmiyorum .
her durum vestel servis de bitiyor !!! isterse çözülür diyorum . ( her servis için geçerlidir )
 
'' + 3 yıl garanti hizmeti eklettirmistim '' diyorsunuz bimeks kapanması önemli değil bu süre içinde de + 3 yıl garanti bitmemişse vestel garantisi devam ediyor o zaman .
televizyon içi açılmış olması sorun yaratırmı ? bilmem , garanti tam kapsamı ? bilmiyorum .
her durum vestel servis de bitiyor !!! isterse çözülür diyorum . ( her servis için geçerlidir )
Sayın arkaplan benim tv lg marka ve +3 yıl garanti hizmetini LG değil Bimeks kendisi veriyordu bir ücret karşılığında. Büyük ihtimalle de kendi anlaştığı bir firmaya yaptırıyordu iflas durumu olmadan önce. Lg servis ve bir çok diğer firma led tv lere kendi servis garantisi dışında uzatma bir garanti hizmeti vermiyor bildiğim kadarıyla. Tüketici hakem heyeti nden ne çıkacak bakalım.
 
ibracan ustam ben halen bu şekilde yani arızalı şekilde kullanmaya devam ediyorum arıza ilerlesin diye bekliyorum ama aynı şekilde devam ediyor, kondansatörlerden kaynaklaniyor olabilir diye arızalı kondansatör varsa şişme yapıp kendini belli eder diye düşünmüştüm ama galiba kondansatör arızası değil.
Bimeksten almıştım bu tv yi ve +3 yıl garanti hizmeti eklettirmistim lakin bimeks kapandı. Tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum konuyla alakalı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
Şu an benim tv nin arızasıyla ilgili bir gelişme yok. Şayet siz bir çözüm bulabilirseniz lütfen paylaşın buradan. Ola ki çözüm bulunursa, arızayı gideren tamirciden nerede sıkıntı olduğunu ve tamir aşamasını detaylıca öğrenip buradan paylaşırsanız bize de ışık olursunuz.

bugün tvyi başka bir ustaya gösterdim. o da panel arızası deyip, cof (chip on film) değişikliği yaparak tamir edebileceğini söyledi. yarın tekrar görüşüp garantili tamir yaparsa yaptıracağım.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,125
Mesajlar
915,229
Kullanıcılar
449,837
Son üye
betül hüsrevoğlu

Yeni konular

Geri
Üst