El Yapımı Elektrikli Bisiklet

ŞEF

Onursal Üye
Onursal Üye
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,967
Puanları
806
Yaş
64
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
güzel olmuş siz onu daha geliştirirsiniz
 
dönüş yapabilmesi içn tek tekerden itiş yapıyor değilmi? çift tekerden olsa viraj alamazdı,
daha birmedi dediğiniz arkaya sele yapacaksınız muhtemelen, performans geliştirmede yorum yokk. tebrik ederim
 
Başarılı olmuş şefim tebrikler


Nokia 3310 Cihazımdan kontrolkalemi mobile ile gönderildi
 
dönüş yapabilmesi içn tek tekerden itiş yapıyor değilmi? çift tekerden olsa viraj alamazdı,
daha birmedi dediğiniz arkaya sele yapacaksınız muhtemelen, performans geliştirmede yorum yokk. tebrik ederim
Çok teşekkürler Sinan ustam, sağolasın.
Hayır Sinan usta, çift tekerden itiş yapıyor. Ortada diferansiyel var. Arkaya bir sepet yapacağım, kendi oturduğum yere küçük bir koltuk koyacağım. Ayak koymak için bir yer yapacağım. Bir de akülere bir tane daha ilave yapıp 36 v. yapacağım.
Bu videoyu çekerken aküler bayağı zayıflamıştı.
 
Çok teşekkür ediyorum Sayın MuraTh, sağolun.
Benimki can sıkıntısını giderme çabaları. Yoksa öyle bineceğimden değil. 3-4 sene önce hurdacıda bulduğum bir motoru değerlendirmek istedim. Bisikleti de gene hurdacıdan aldım. Emekli adam uğraşısı.
 
tekrar izledim şimdi fak ettim, yalnız sizinkinin bir benzeri dizel motor arkadan itiş lombardin kullandım, tofaş diferansyeli takmışlardı aynimarut olduğu halde arkadan itiş belden kırma yani viraj, bununla kaç defa takla attık biz samsunda,sonra şaft'ı iptal edip önden çekişe verdiler tehlikenin %60'ı ortadan kalktı. dikkate alırsanız hızdaki performansı artarsa ani dönüş asla yapmayın, çalışmalarınızın devamını bekleriz kolay gelsin
 
tekrar izledim şimdi fak ettim, yalnız sizinkinin bir benzeri dizel motor arkadan itiş lombardin kullandım, tofaş diferansyeli takmışlardı aynimarut olduğu halde arkadan itiş belden kırma yani viraj, bununla kaç defa takla attık biz samsunda,sonra şaft'ı iptal edip önden çekişe verdiler tehlikenin %60'ı ortadan kalktı. dikkate alırsanız hızdaki performansı artarsa ani dönüş asla yapmayın, çalışmalarınızın devamını bekleriz kolay gelsin
Tavsiye için teşekkürler Sinan usta, sağol. Dediklerini unutmayacağım.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,958
Mesajlar
913,911
Kullanıcılar
449,606
Son üye
rasit.

Yeni konular

Geri
Üst