DVR Cihazından Ağa Aktarımdaki Bant Genişliği

DinTOR

Üye
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
241
Puanları
1
Yaş
38
DVR cihazını direkt olarak seyrettiğimizde kalite gayet net olurken, ağa bağlı dvr cihazını
100mbit Ağ üzerinde bir bilgisayarda seyrettiğimizde netlik düşüyor,
Ayrıca veri alışverişi 50-100 kb lar seviyesinde kalıyor.

Sorum şu:
Bu 100kb lık veri görüntü kalitesinde yetersiz kalıyor, DVR lan çıkışını ağa 2 mb veya daha yüksek bant genişliğinde ağa aktararak daha kaliteli görüntü elde etmek yani cihazdaki görüntünü aynını ağda seyretmek için ne yapabilirim?
 

alarmko

Paylaşımcı üye
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
888
Puanları
106
Yaş
57
internet baglantı hızınızı yukselteceksiniz,özelliklede dvr cihazının bulundugu taraftaki internet upload hızını yükseltirseniz daha hızlı ve net görüntü alırsınız.yanlız dikkat edin ttnet in 8mbit dedigi hız download hızı,upload hızı düsük.
 

mywelet

Üye
Katılım
9 Ara 2011
Mesajlar
9
Puanları
1
Yaş
35
2048/2048 adında hizmet vermektedir telekom ilgilenirseniz bi sorun bu DVR sunucusu olana bağla diğeri normal standart tarife bir bağlantı olsada olur.
 

FeBash

Üye
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
182
Puanları
1
DVR cihazını direkt olarak seyrettiğimizde kalite gayet net olurken, ağa bağlı dvr cihazını
100mbit Ağ üzerinde bir bilgisayarda seyrettiğimizde netlik düşüyor,
Ayrıca veri alışverişi 50-100 kb lar seviyesinde kalıyor.

Sorum şu:
Bu 100kb lık veri görüntü kalitesinde yetersiz kalıyor, DVR lan çıkışını ağa 2 mb veya daha yüksek bant genişliğinde ağa aktararak daha kaliteli görüntü elde etmek yani cihazdaki görüntünü aynını ağda seyretmek için ne yapabilirim?


Kayıt cihazının kalitesi ile alakalı. Üst segment bir kayıt cihazı ile yapılabilir istedikleriniz. Pratikte 100 mbit üzerinden istediğiniz kalitede en fazla 4 görüntü takip edebilirsiniz. Daha fazlası için gigabit network ve gigabit çıkışlı dvr cihazı kullanmak gerekir.
 
Konu Sah

DinTOR

Üye
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
241
Puanları
1
Yaş
38
Arkadaşlar internet üzerinden değil ağ üzerinden haberleşiyoruz, gerçek manada 40 mbyte veri aktarma işlemi yapabiliyoruz.

Kayıt cihazının kalitesi ile alakalı. Üst segment bir kayıt cihazı ile yapılabilir istedikleriniz. Pratikte 100 mbit üzerinden istediğiniz kalitede en fazla 4 görüntü takip edebilirsiniz. Daha fazlası için gigabit network ve gigabit çıkışlı dvr cihazı kullanmak gerekir.

Bahsettiğiniz üst segment cihazları nasıl seçeceğiz ? network çıkışları hepsi aynı görünüyor. Bu cihazlarda farklı olan görüntüyü network çıkışına aktaran aktarım kartındanmı değişiyor?
 

FeBash

Üye
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
182
Puanları
1
Arkadaşlar internet üzerinden değil ağ üzerinden haberleşiyoruz, gerçek manada 40 mbyte veri aktarma işlemi yapabiliyoruz.



Bahsettiğiniz üst segment cihazları nasıl seçeceğiz ? network çıkışları hepsi aynı görünüyor. Bu cihazlarda farklı olan görüntüyü network çıkışına aktaran aktarım kartındanmı değişiyor?

Network hızının yanı sıra dvr cihazının üzerindeki işlemci ve bellek miktarı da önemli. İstediğiniz kaliteyi yakalayabilmek için analog görüntüyü yüksek kalitede stream edebilecek kabiliyette bir dvr cihazına ihtiyacınız var.
 

Report

Üye
Katılım
29 Ara 2014
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
27
beyler bir sorum olcak dvr kayıt cıhazında bant genişligini düşürürsem ne olur bide kayıt cıhazında bant genişligi ne olarak geçiyo bir yardımcı olurmusunuz...?????
 

Umitozalp

Üye
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
111
Puanları
1
Yaş
40
DVR Kayıt cihazı network ayarlarına girdiğinizde sub stream ve main stream olarak iki farklı görüntü iletme ayarı göreceksiniz. Bu ayarları değiştirerek kayıt cihazının veri iletim bant genişliğini ayarlaya bilirsiniz. Bir çok kamera kayıt cihazında bu özellik bulunmaktadır.
 

Forum istatistikleri

Konular
122,179
Mesajlar
861,694
Kullanıcılar
438,661
Son üye
mehmetaky

Yeni konular

Üst