Delta hız inverter

hasan_19

Üye
Katılım
13 Kas 2016
Mesajlar
38
Puanları
1
Yaş
37
Arkadaşlar merhaba delta vdf007L21A sürücü besleme giriş monafeze çıkış geriliminde faz faz 0 V faz toprak 110V görünüyor merak ettiğim faz faz arası 220V görmemiz gerekmiyormu yani inverter içinde faz farkı oluşturmuyor mu birde çıkışında 0.25kw motor var burda yildiz bağlantı yapılmış burada bağlantı yanlışligi varmı yami üçgen olması gereklimi verimli güç
 

Ekli dosyalar

  • DELTA_VFD-L_Quickstart_Manual.pdf
    709.8 KB · Görüntüleme: 7
50 hz'te fazlar arası çıkış gerilimini 230 V görmeniz gerekir.

motorun da üçgen bağlanması gerekli.
Peki sürücü etiketi 50-400 Hz arası yani Max Hz de nasıl bir voltaj goririz
Peki sürücü etiketi 50-400 Hz arası yani Max Hz de nasıl bir voltaj goririz
Dediğim gibi voltaj olcumunde faz faz 0V ama faz toprak 110V görüyoruz tam bilgi sahibi olmadığım için sürücüden tam sorunu anlayamdim
 
Peki sürücü etiketi 50-400 Hz arası yani Max Hz de nasıl bir voltaj goririz

Dediğim gibi voltaj olcumunde faz faz 0V ama faz toprak 110V görüyoruz tam bilgi sahibi olmadığım için sürücüden tam sorunu anlayamdim

bahsettiğiniz sürücüyü yıldız bağlı motorla çalıştırmaya zorladınız mı?
 
bahsettiğiniz sürücüyü yıldız bağlı motorla çalıştırmaya zorladınız mı?
Yok biz işlem yapmadık klemens kapağını açtığımda yıldız bağlıydi uzun bir süre bu şekilde çalışmış yarın sargıları test edeceğim öncelik sürücünün çıkış voltajının nasil olmasi gerekli olduğunu anlamakla geçti gün asıl merak ettiğim faz faz 0 görmek normalmi besleme tek faz oldugu için çıkışta 3 faz olarak çıksa bile aynı gazlar olduğu icinmi değer goremiyorum
 
Yok biz işlem yapmadık klemens kapağını açtığımda yıldız bağlıydi uzun bir süre bu şekilde çalışmış yarın sargıları test edeceğim öncelik sürücünün çıkış voltajının nasil olmasi gerekli olduğunu anlamakla geçti gün asıl merak ettiğim faz faz 0 görmek normalmi besleme tek faz oldugu için çıkışta 3 faz olarak çıksa bile aynı gazlar olduğu icinmi değer goremiyorum

bu turlu zorlamalarda motor aşırı ısınır hala çalıştırılmaya devam edlirse motor yanar hatta bazen sürücü bile zarar görebilir.

sürücüyü sağlam bi motorla doğru bağlantı yaptıktan sonra çalıştırmayı deneyin. sürücü eğer arıza geçmiyorsa kendi ekranı üzerinden frekans, gerilim ve akım takibi yapabilirsiniz. daha sonra dilerseniz çıkış gerilimini avometreyle de kontrol edebilirsiniz.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,959
Mesajlar
913,913
Kullanıcılar
449,606
Son üye
rasit.

Yeni konular

Geri
Üst