Bu devre neden böyle çıkıyor

zanax

Üye
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
156
Puanları
1
Yaş
42
s. arkadaşlar başımda büyük bir dert var perhidrol ve tuz ruhu ile hazırlkaıdpım karışıma bakır plaketi attığım zaman plaket aşırı derec eyanıyor ve kullanılmaz hale geliyor :( az koydum olmadı çok koydum yine olmadı bir orta yol bulamadım lütfen yardım edin tam 4 tane ğlaket zay ettim .... :(
 

ttrkn

Üye
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
255
Puanları
1
1/5 oranında (yani 5 kapak tuzruhuna 1 kapak perhidrol) koy bende aşağı yukarı bu oranda ayarlıyorum bugüne kadar bir sorunla karşılaşmadım
 
Konu Sah
zanax

zanax

Üye
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
156
Puanları
1
Yaş
42
ama abicim benim bu ilkd efa yaptığım bişey değil ki ? ben senelrdir göz kararı neyse hazırlıyorum çok güzel çıkıyordu bu son zamnalrda sapıttı yav .. :( yazık günah valla parasından geçtim okadar emek verip ütülüyom .. :( acaba birde demi 3klorürü mü denesem ???
 

ttrkn

Üye
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
255
Puanları
1
önceden hiç tuz ruhu kullanmadan sadece elektronikçilerde satılan bakır çözücü diye tabir edilen kimyasaldan kullanıyordum bir de öyle deneyebilirsiniz
 
Konu Sah
zanax

zanax

Üye
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
156
Puanları
1
Yaş
42
hala varmıdır ki o bakır çözücü dediğiniz ?
kudret abi ben kasperksy ile tarattım abi virüs uyarı vermdi ilginç.. ??
valla böyle gişderse başka yönetemler deneyecem demir 3lorür gibi .... :(
 

MAIN_LOOP

Onursal Üye
Onursal Üye
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
2,184
Puanları
935
Yaş
42
Konum
ANKARA
devreyi pnp yada kuşe kağıdı transfer yöntemi ile yapıyorsanız belki toneriniz kötü duruma gelmiştir asite dayanmıyordur.
 

dyyd

Üye
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
71
Puanları
1
Kullandığınız tuz ruhu yoğun olabilir. Normalde marketlerden alınanlar sulandırılmış oluyor. Eğer farklı bir yerden aldıysanız bunu göz ardı etmeyin. Selamlar.
 
Konu Sah
zanax

zanax

Üye
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
156
Puanları
1
Yaş
42
devreyi asetat kağıdına lazer yazıcıdan çıktı alırım ütü ile plakete basarım tuz ruhunuda sürekli marketten alırım ...
fakat başka bir forumda bir arkadaş asit olarak porçöz tavsiye etti bend eonu aldım bu gün deneycem bakalım nasıl sonuç verecek ????
 
Konu Sah
zanax

zanax

Üye
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
156
Puanları
1
Yaş
42
arkadaş ben ne şnasız ne bahtsız adamım yav ben nerde yanlış yaptım abicim ..... :( :(
vallaha cinnet geçirecem şimdi dediğiniz gibi porçö aldım plaketi attım için ehiç yanma tepkime hiç bişey olmadı arkadaş sanki plaketi aldım saf suyun içine attım birde o soğukta 10 -15 dk kapıda salladım ama yok abi ne erime ne yanma hiç bişey olmadı arkadaş bu nasıl işdir yav vallaha bu sorun bana bu işi bıraktıracak .... :( :( :(
 

kaygusuz

Üye
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
141
Puanları
1
Yaş
46
baskıyı plakete geçirdikten sonra asetat kalemiyle üzerinden geçersen sanırım sorunun hallolur.
 

Forum istatistikleri

Konular
122,197
Mesajlar
861,869
Kullanıcılar
438,692
Son üye
ünaltorlakli67

Yeni konular

Üst