Balatalı frenleme

Lacar55

Üye
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
53
Puanları
1
Yaş
51
Sürücü ile çalışan bir motora balatalı frenleme eklersek......
Ekli dosyaya bakıp yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler....
 

Ekli dosyalar

  • 1614626896911679529472166636880.jpg
    1614626896911679529472166636880.jpg
    104.7 KB · Görüntüleme: 22
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
!. R! ve R2 nin normalde acık kontaklarından, 3. bır yardımcı röle veya kontaktör cektırlır, bu 3. kontaktöe üzerınden frenleme balatasına enerji verilir.
2. Sürücünün markasına göre, 3-5 7 vs hz de acmak uzere dahili rölesi cektirlir, bunulada frenleme kontaktörü çekrırılebilir.
 
Sürücüye frenleme direnci bağlayıp kova durduğunda ileri veya geri kaçmasını önleriz diye düşünüyorum.
Sizce bu doğru bir yolmu?
 
Sürücüye frenleme direnci bağlayıp kova durduğunda ileri veya geri kaçmasını önleriz diye düşünüyorum.
Sizce bu doğru bir yolmu?
Frenleme direnci, stop esnasında, olusacak regeneratif gerilimlerin söndürülmesi için kullanılır, motoru sabit tıtmak için değil..
 
Teşekkür ederim. Yani bilinen frenleme yöntemlerinden değil
Frenleme direnci bilinen ya da bilinmeyen bir motor frenleme yöntemi değildir. Sayın @zeybek 'in açıkladığı gibi motorda durma anında meydana gelebilecek "Jeneratöre dönüşme" eylemi sonucu oluşan DC Bara üzerindeki voltaj artışını sönümlendirmek için kullanılır.
Her sürücüde olacak diye bir şey yok. Volt/Frekans kontrollü sürücülerde pek rastlamaz, Vektör kontrollü sürücülerde vardır.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,172
Mesajlar
915,633
Kullanıcılar
449,936
Son üye
AsilOzgenc

Yeni konular

Geri
Üst