Bahçe evi yapımı

Katılım
7 Nis 2019
Mesajlar
17
Puanları
1
Yaş
30
Arkadaşlar nasipse Bi ev yapcam köyüme 100 yada 150 metrekare Bi ev yapmak istiyorum ama betonarme mi ytong gazbeton evmi daha maliyetsiz çıkar fikirlerinizi almak istiyorum görüşlerinize gerçekten ihtiyacım var
 
Katılım
7 May 2011
Mesajlar
498
Puanları
33
Yaş
57
Konum
İSTANBUL
Uzmanlık alanım olmamakla beraber ömrümüz meslek icabı inşaatlarda geçtiğinden hava şartlarınıda göz önünde bulundurman gerekir diye düşünüyorum. Maliyet açısından betonarme az daha uygun olur, lakin duvarları yutong tavsiye ederim. Hem ısı yalıtım görevi görür hemde odalar tam kibrit kutusu gibi guzel çıkıntısız olur. Ustalara hesaplatman daha iyi olur. Peki prefabrik yapmayı da hesaplarsan daha pratik olur diye düşünüyorum. Benimki sadece bir fikir kolay gelsin.
 
Katılım
7 Nis 2019
Mesajlar
17
Puanları
1
Yaş
30
Abi prefabrike pek düşünmedim 8 veya 10 adet demir direk dikip gerisini ytongla yapsam Diye düşünüyorum örmesi basit kendim örüyüm elektrik ve suyunu kendim döşerim hani ustaya vereceğim paraya evin metrekaresini büyütmüş olurum yapmışkende Bi sefer yapılıyor büyük olsun şehirlerde minicik evlere sıkışıp kaldık hep
Uzmanlık alanım olmamakla beraber ömrümüz meslek icabı inşaatlarda geçtiğinden hava şartlarınıda göz önünde bulundurman gerekir diye düşünüyorum. Maliyet açısından betonarme az daha uygun olur, lakin duvarları yutong tavsiye ederim. Hem ısı yalıtım görevi görür hemde odalar tam kibrit kutusu gibi guzel çıkıntısız olur. Ustalara hesaplatman daha iyi olur. Peki prefabrik yapmayı da hesaplarsan daha pratik olur diye düşünüyorum. Benimki sadece bir fikir kolay gelsin.
Sent from my POT-LX1 using KontrolKalemi.Com Mobil mobile app
 
Katılım
7 May 2011
Mesajlar
498
Puanları
33
Yaş
57
Konum
İSTANBUL
Yapabiliyorsan maliyeti % 50 gibi düşürürsün. Usta parasını malzemeye harcarsın iyide olur.
 
Katılım
7 Nis 2019
Mesajlar
17
Puanları
1
Yaş
30
150.000 le 180.000 arası ı tani 130 metrekare evin
130 metrekare prefabrik bir ev maliyeti ortalama 150 180 TL yeni sorduk
Tek katlı yapıp üsrt katını üstü kapalı teras yapmak geciyo aklımdan hani şuan param yok ama ortalama maliyet çıkarmaya çalışıyor um sanırım gazbeton un maliyeti 20.000 filan tutuyo temel betonu demiri ne tutar bilmiyorum çatıda 15.000 i geçmez sanırım mutfak dolabı tezgahı fayans sıva vs sanırım Bi 80.000 veya 90.000 i bulur gibi geliyo elektrik ve su malzemesi 7. 000 i anca bulur
Ama iki katlı maliyet bu tek katlı olunca düşüyor daha
 

Benzer konular


Sponsor Bağlantı

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
104,571
Mesajlar
735,693
Kullanıcılar
388,932
Son üye
kadirsonmez

Yeni konular

Üst