Asansör devresinde 3. kattan 2. kata inemiyoruz

Galiba logic devrelerle yani kapi larla yapılmış bi devre çok karmaşık ve hata oranı yüksek olması lazım logic kapılara verilen voltaj ve gnd topraklamalara biraz bakın ima çözülür kolay gelsin
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
hala ilgilenen varsa mail atabilir . Sadece röle ve kontaktör yardımıyla 3 duraklı bir asansör panosu yaptım . Aydında bir işletmede devreye alınacak . Mantık aynı sensör sayısı ve röle sayısı arttırılarak isterseniz 32 durağa kadar çıkarabilirsiniz isteyen olursa mail atarım proje A4 TE olduğundan buraya ekleyemedim . en kısa zamanda eklerim


saygılar
Demer Teknoloji
[email protected]
gogoce
 
Bizim asansörde kat seviyesinde durmuyor. Bazen 5 cm yukarıda, bazen 5 cm aşağıda duruyor. Neden olabilir?


Merhaba,

Asansörünüzün çift hızlı veya tek hızlı olduğunu varsayarak asansörünüzün katta balata ile durduğunu size söyleyebilirim . Asansör katına geldiğinde motorun enerjisi kesilir ve mekanik fren kapatır . Balatalar kapandığında dolayısıyla 1500 devirlik motor aniden duramayacağından bir müddet daha dönmeye devam eder ki bu da sizin kattan 5cm aşağıda veya 5 cm yukarıda durduğunu şikayet ettiğiniz konuya tekamul eder .


çözeümleri şu şekilde olabilir
Fren balatası ayarı birazcık sıkılabilir
kat mıknatısı ayarlanabilir

TSE ye göre bu tip asansörlerde kattan duruş hassasiyeti +- 3cm dir


saygılar

Demer Teknoloji
[email protected]
gogoce
 
Bunun iki nedeni olabilir 1.si kat mıknatıslarınızın ayarı bozuk olabilir bu asansörün her katta farklı durmasına neden olur ancak değişken olmaz örneğin 1. Katta kat seviyesi sürekli aynı şekilde durur.
2. Neden ise firen ayarınız kaçırıyordur buda asansörünüzün sürekli aşağı kaçmasına yada yukarıda durmasına neden olabilir.
3.neden sürücünüz varsa bu bozuk olabilir.
4.neden mıknatıs okuyucu tüp şalteriniz yada kat okuyucu elektronik kafanız arızalı olabilir
ancak ben ilk 2 ihtimalin üzerinde durun derim
tabi diğer meslektaşlarımdan farklı cevaplarda gelebilir bizlerde öğrenmiş oluruz.

EĞER BU KONUYLA İLGİLİ BAŞKA CEVABI OLAN OLURSA MAİL İLEDE PAYLAŞIRSA MEMNUN OLURUM YERLİ TİP ASANSÖRLERDE BİRAZ ACEMİLİĞİMİZ VAR
[email protected]
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
128,129
Mesajlar
915,277
Kullanıcılar
449,846
Son üye
g-silver

Yeni konular

Geri
Üst