arkadaşlar full bir scada programı bulma şansımız varmı run time dahil

  • Konbuyu başlatan red
  • Başlangıç tarihi

red

Üye
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
30
Puanları
1
Yaş
37
arkadaşlar full bir Scada programı bulma şansımız varmı run time dahil
 

hrn

Üye
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
6
Puanları
1
Yaş
37
bende arıyorum yardım eden yok mu bize kareşimmm...
 

gezer77

Yönetici
Yönetici
Yönetici
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
1,589
Puanları
73
Yaş
52
arkadaslar sımdı eger sız bunu lısanslımı ıstıyorsunuz acaba.eger ıstıyorsanız mesaj cekın zaten lısansız vede keysız calısmıyorlar.
 

fransua

Üye
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
8
Puanları
1
Yaş
37
Labvview araştırın derim.... National Instrument in internet sitesinde de bir sürü döküman bulabilirsiniz .Ama tek sorun kaynakların ingilizce olması ..

Bunun dışında PLC ile de scada yapabilirsiniz tam nasıl oluyor bilmiyorum ama bu mümkün..

onu da geçtim visual basic ile de bu mümkün....
 
Konu Sah

red

Üye
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
30
Puanları
1
Yaş
37
fransua ' Alıntı:
Labvview araştırın derim.... National Instrument in internet sitesinde de bir sürü döküman bulabilirsiniz .Ama tek sorun kaynakların ingilizce olması ..

Bunun dışında PLC ile de scada yapabilirsiniz tam nasıl oluyor bilmiyorum ama bu mümkün..

onu da geçtim visual basic ile de bu mümkün....
sevgili meslektaşım bu işin plc yapıldığını ilk defa duydum.2 konu bunu VB ile yapabileceğimi yazmışsın doğrudur ama ben VB programlamayı bilmiyorum bana eğer mümkünse VB ile plc nin içindeki veri bölgelerine misal Digital inputlara nasıl ulaşacağımı anlatabilirmisin
 
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
59
Puanları
1
Yaş
37
konu çok hoşda bilen yook...
galiba hiç
bende merak edeiyom visual basic'de nası similatör yapıyorlar.
 

all_10_zoo

Üye
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
37
işin ilginç yanı ben akılı röle kullanıyoodum
turk malı GEMO alman moeller mfd titan kullandım
ekranlı canlı bişeydi
patronum tutturdu bi tesis çıktı karşımıza adam duymuş scada istiyo

ben ondan arıyorum

leadder mantığıyla yazabilecek bişeyler arıyorum
ama vbaasic ve diğerlerini bilmem
sanırım benimde işim zorr yahu
 
Katılım
28 Şub 2007
Mesajlar
50
Puanları
1
Yaş
37
öncelikle merhaba ben vizual beyzik kullanmaya yeni başladım ama hala doru dürüst birşeyler yapamadım ve vizual beyzk çok zor scada sisteminde leadder diyağramı kulanıldığıını da yeni duydum

ve SCDA YAZILIMI TEOS TA YAZILIR AMA TEOSU BULMAK BİR SORUN
TEOSU BULABİLİRSEN HABER VER BENDE ARIYORUM
http://uzak.mersin.edu.tr/UserFiles/EndOto/elo-206/elo-206.htm BURADAN BİR ŞEYLER BULABİLRSİN
BAŞKA VERLERDE VAR ELİMDE
 

akbil

Üye
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
12
Puanları
1
Yaş
37
scada programları sıte ıcerısınde linkler mevcut full zaten olmaz cunku adamlar dangıl kullanıyor bır cogunda dangıl olmayan programlar varsa belkı ıse yarar
ama arkadasın dedıgı gıbı labvıew daha ıyı ama dokuman yok
 

1536

Üye
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
32
bulmam lazım ama doğru diyor yani banada lazım ona okadar bayılamam
 

Forum istatistikleri

Konular
117,820
Mesajlar
830,460
Kullanıcılar
428,745
Son üye
oguzyadik52

Yeni konular

Üst