Arcelik 7 rafli dondurucu

Katılım
1 Mar 2019
Mesajlar
7
Puanları
1
Yaş
40
Herkese merhaba
Yeni aldigim derin dondurucunun kapagi acik kalmis ve tum dondurduklarimiz bozulmus. Urunu inceledigimde uyari vermesi icin en az 5 cm acik kalmasi gerketigini farkettim. Boschta bu mesafe 1 cm. Servis geldi durumu anlattim bana hak verdiler. Merkeze durumu bildireceklerini soylediler. Arayan soran olmadi defalarca aradim normal dediler. Sizlerde de boyle bir sorun var mi? Yoksa bana mi denk gelmis. Egrr geneli boyleyse tasarimi kusurlu.
 
murat kardeşim, şimdi ben sesli düşünüp kendi kendimle konuşacağım. sen se dinle sonra kararını kendin ver.
1- garantisi devam ediyor mu? (evet devam ediyor)
2- şu an çalışıyor ve sıkıntı yok. (evet çalışıyor sıkıntı yok)
3- zararım sadece bozulan yiyeceklerim başka bir şey yok maddi olarak.(evet, etler, balıklar, sebzeler gitti.)
4- alarm düdüğü bozuk olduğu için duymamış olabilirim mi deneyip öttüğünü gördün mü? ( burasını sen biliyorsun eğer ötüyorsa sorun yok demektir, en azından üretici açısından)
5- servis geldi seni haklı buldu, çözüm üretti mi?( dolabın sağlam çalışıyor dediyse ve çalışıyorsa yapacak bir şey yok)
6-kapağı açık bırakmak-unutmak kullanıcı hatası mı?(evet kullanıcı hatası)
7-şimdi bu dolabı üretenlerin kendi standartları doğrultusunda uyarı veriyor mu?(evet veriyor)
8- şimdi ben ne yapabilirim? ( bu dolaptan kurtulur, bana hitap eden başka bir dolap alırım, yada bu dolapla daha iyi arkadaş olup onun bana daha uzun süre hizmet etmesini sağlarım.)
sesli düşündüm, kendim cevap vermeye çalıştım, üretici haklıysa yapacak bir şey yok. bu arada arçelikle hiç bir ilgim yok, hatta hiç sevmem ve evimde arçelik marka ürün yok.
 
Teşekkürler merak ettiğim benim cihaz da mı problem var sorusuydu asıl. yok hepsi böyleyse geçmiş olsun zaten bi daha arçeliğe yanaşmam.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,172
Mesajlar
915,632
Kullanıcılar
449,936
Son üye
AsilOzgenc

Yeni konular

Geri
Üst