Ara ara dengesiz kompanzasyon

Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
56
Puanları
1
Yaş
26
Kompanzasyon sistemim ara ara geceleri tek fazı kapasitife giriyor ve ne olursa olsun çıkmıyor sorun nedir
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Sami bey sizin ile görüşmüştük özelden telefon verirseniz daha detaylı anlatım yapabilirim
 
Burada,bu konuda çok deneyimli arkadaş-
larımız var.Sorular çok muğlak.Tesisinizi
tam olarak tanıtmanız gerekir.Tesisininiz
kaç kvarlık ? SVC varmı ,kaç kvar ? şika-
yet konusu reaktiflik ne kadar ? vs.Tüm
bilgiler bilinmeden,yapılan yorumlar çok
uzuyor ve konu bıktırıcı hale gelip takipten
çıkarılıyor ! Projenizi ve tesisinizi burada
tanıtabilirseniz,mutlaka,sorununuza çö-
züm önerileri olacaktır.Aksi halde,oradan
kolunuzu uzatıp,tansiyonum kaç :oops: so-
rusu gibi bir durum ortaya çıkıyor.
 
Sistemde farklı bi durum var sami bey zamanında her şeyi detaylı şekilde yazıp bi konu actım absürt cevaplar aldım yani boş cevaplar o yüzden dengesiz bir yük söz konusu
20 Kvar kondansatör sistemli svc monofaze 5 kvar 3 tane L1 Fazı 1 kvar kapasitif etki gösteriyor
 
Kompanzasyon sistemim ara ara geceleri tek fazı kapasitife giriyor ve ne olursa olsun çıkmıyor sorun nedir

Reaktif yükler genelde dengesizdir zaten UPS, ve kablo kapasitif reaktifleri dengeli olabilir. Diğer türlü genel olarak dengesizlik görülür bu normal dir.Sisteminize svc kontrollü sistem kurup dengesiz reaktifi bastirmaniz gerekir.
 
Rölenizin kalitesine güveniyorsanız,denge-
sizliğin nereden kaynaklandığını araştırıp
bulmanız gerekir.SVC uygulamanız varsa
bu dengesizliği gidermek için yetersiz ka-
lıyor olabilir.Bu dengesizlik,0,5 kvar altında
kalıyor ise,uyduruk olmakla beraber ! etlili
reaktör hesaplanabilir.0,5 kvar üstünde ise
standart reaktörler var.Sorun olan saatler-
de,zaman saati ile ve ekleme ! reaktörler
devreye alıp / çıkarılabilir.Nedir size sorun
olan rakam ve kullanımdaki payı nedir ?
Sizi cezaya sokmayacak bir rakam değilse
boşa tedbir almanında anlamı yok.Yapıla-
cak her ilave,ek sorun ! ve ek maliyet de-
mektir.
 
Reaktif yükler genelde dengesizdir zaten UPS, ve kablo kapasitif reaktifleri dengeli olabilir. Diğer türlü genel olarak dengesizlik görülür bu normal dir.Sisteminize svc kontrollü sistem kurup dengesiz reaktifi bastirmaniz gerekir.
Aktif güç de dengesiz
Rölenizin kalitesine güveniyorsanız,denge-
sizliğin nereden kaynaklandığını araştırıp
bulmanız gerekir.SVC uygulamanız varsa
bu dengesizliği gidermek için yetersiz ka-
lıyor olabilir.Bu dengesizlik,0,5 kvar altında
kalıyor ise,uyduruk olmakla beraber ! etlili
reaktör hesaplanabilir.0,5 kvar üstünde ise
standart reaktörler var.Sorun olan saatler-
de,zaman saati ile ve ekleme ! reaktörler
devreye alıp / çıkarılabilir.Nedir size sorun
olan rakam ve kullanımdaki payı nedir ?
Sizi cezaya sokmayacak bir rakam değilse
boşa tedbir almanında anlamı yok.Yapıla-
cak her ilave,ek sorun ! ve ek maliyet de-
mektir.
Grup Argenin rölesi ama şöyle bi durum söz konusu eskiden bu şekilde problem yaşamıyorduk ekstra eklenen bir yükte olmadı
Rölenizin kalitesine güveniyorsanız,denge-
sizliğin nereden kaynaklandığını araştırıp
bulmanız gerekir.SVC uygulamanız varsa
bu dengesizliği gidermek için yetersiz ka-
lıyor olabilir.Bu dengesizlik,0,5 kvar altında
kalıyor ise,uyduruk olmakla beraber ! etlili
reaktör hesaplanabilir.0,5 kvar üstünde ise
standart reaktörler var.Sorun olan saatler-
de,zaman saati ile ve ekleme ! reaktörler
devreye alıp / çıkarılabilir.Nedir size sorun
olan rakam ve kullanımdaki payı nedir ?
Sizi cezaya sokmayacak bir rakam değilse
boşa tedbir almanında anlamı yok.Yapıla-
cak her ilave,ek sorun ! ve ek maliyet de-
mektir.
Ayrıyetten yük sürücü doğru sürse bu dengesizlik ortadan kalkıyor sürücü ara ara kararsız sürmeye başlıyor
 
Öncelikle,sürücüyü değiştirmeyi deneyin.
Ancak,Gr.Arge sürücüler oldukça kaliteli
ürünler.Ondan kaynaklanma ihtimalini
zayıf görüyorum ! Hala,bu sır değerinizi
öğrenemedik ?
 
1 kvarlık bir güç geceden başlayıp sabaha kadar kapasitif etki gosteriyor ay bazında cezaya sokabilir. Sürücüde problem yok gibi cünkü 20 gün çalışıyorsa sürücü doğru şekilde 10 gün çalışmıyor rölede problem olma ihtimali
 

Forum istatistikleri

Konular
128,179
Mesajlar
915,658
Kullanıcılar
449,940
Son üye
yavuzturan

Yeni konular

Geri
Üst