Arıza Servis ücretleri

:) bayram sonu siftahi beleş iş yaptım ama bugun aynı belediyeden 2500 tl lık iş aldım ilk gelen cihaz arızalı şusu bozuk busu bozuk dıyebılırdım prensibim hakkım emeğım neyse onu taleb ederım ilk gelen cıhazı kullanan kişi şifresını unutmuş yenıden şifre gırdım onu yapmamda 10 dk mı aldı gerı gonderdım beledıye başkanı yedek cihaz istedı 2500 tl allah bereket versın arızalı deyıp 100-150 tl alsaydım bu işi vermezdı bunu niye yazıyorum:) gençlerımıze örnek davranış olsun
 
bizim burda kaçak akımı değiştirip 60 tl dediğimde ters ters bakıyolar kaldı 100 tl servis yada 70 tl servis diyecen :D
100 tl 70 tl servisi bi kişiden alırsın . o bi kişi sana 10 müşteri kaybı olarak geri döner bi gün.
 
Önemli olan arızanın sebebini tespit etmek değil mi? O adam kalkıp git gel 20-30 tl mazot yakıyor.arizayi bulmak için belki de birkaç saat harcadı.100 tl bence çok değil.hakkidir..
 
Hak ayrı bir şey , Nezaket ayrı bir şey. Müşteriye öyle davranılmaz. Bana bir esnaf öyle cevap verse, buzdolabının yenisini alır yine ona paramı nasip etmem
 
bence müşteriye derdinizi neden bu parayı istediğinizi daha açık ve kibar bir şekilde anlatabilirdiniz. 10 müşteriden hiç olmazsa yarısı geri döner. ama bu uslupla dönüş olacağı kanaatinde değilim. bence ücretlendirme konusunda haksız değilsiniz ama bunu müşteriye daha kibar anlatmanız lazım.
 
Arkadaşlar
Ücret konusunda sonuna kadar katılıyorum hakkınız.
Üslup konusunda esnaf olmanın dez avantaj ı söylenmiş ama şunuda bildirmeliyimli herkez hak ettiği gibi davranış görür bir de bu boyuttan Bakım müşteri mevcut durumda daha nazik yapıcı olaa eminim her şey çok farklı olur hepimiz hizmet alıp satıyoruz müşteri de olsan hizmet sağlayanda olsan saygı saygı
 

Forum istatistikleri

Konular
128,126
Mesajlar
915,254
Kullanıcılar
449,841
Son üye
nazoyata

Yeni konular

Geri
Üst