AG elektrik tesis projesi

  • Konbuyu başlatan anatomy
  • Başlangıç tarihi

anatomy

Üye
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
36
arkadaşlar elinde AG elk. projesi olan varmı??? yada nereden bulabilirim
şu unv yi bitirmek lazım.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden tşkler
 

berrin60

Üye
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
48
Puanları
3
Yaş
36
tam olarak nasıl bir proje lazım. Geçen gün böyle bir proje isteyen arkadaşa villa projesi hazırlamıştık.
 

Berdibek

Üye
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
441
Puanları
3
Yaş
34
Ekteki dosyada Bir fabrikanın A.G. tek hat şeması bulunmaktadır umarım işini görür.
 

Ekli dosyalar

  • A.G.projesi.rar
    80.4 KB · Görüntüleme: 172
Moderatör tarafında düzenlendi:
Konu Sah

anatomy

Üye
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
36
berrin60 ' Alıntı:
tam olarak nasıl bir proje lazım. Geçen gün böyle bir proje isteyen arkadaşa villa projesi hazırlamıştık.
mesela bir mahallenin elektrik tesisatı... trafodan başlayarak tum sokak ve caddelerin aydınlatma ve abonelere enerji verecek direklerin bulunduğu kullanılan tum direklere ait akım moment ve güç hesaplarının oldugu bir proje. 1:1000 ölcekli bir imar planı bulmam lazım once çünki yarın imar planlarını onaylatacaz hocaya... o şekil proje lazımdı bana... ama artık hazır projeye gerek kalmadı benım bulacağım imar planını burada verecem oradan bana yardımcı olursanız sevinirim... eksik olan yerler hakıında yorumlarınızı alırım
 
Konu Sah

anatomy

Üye
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
36
kaanzaza ' Alıntı:
Ekteki dosyada Bir fabrikanın A.G. tek hat şeması bulunmaktadır umarım işini görür.

dosyayı indirdim ama açılmadı acacak program yok sanırım bende.ama bu olmaz şimdilik gerek kalmadı ama dediğim gibi yapacagım projeyi burada sizlerle paylaşacam. sizlerinde fikrini almak isterim hem burada paylaştığım zaman belki bir başka arkadaş ta bundan yararlanabilir. tşkler
 

Berdibek

Üye
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
441
Puanları
3
Yaş
34
Bu dosyayı açmak için winrar programına sahip olmalısın.

Not : Bu tür isteklerinizde ayrıntı veriniz ne istediğinizi bilmeden size yardımcı olamayız. A.G ( Alçak gerilim ) projesi istediğinizi yazmışsınız. İstediğiniz şey bir şehir elektrik planı.
 
Konu Sah

anatomy

Üye
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
36
winrar programı var acınca adobeye geciyor ve orada da açmıyor neyse onemlı deil.

konu ismi: AG elektrik tesis projesi ismi üzerinde zaten ama açıklama koysaydım daha ii olurdu evet haklısın.
 

Berdibek

Üye
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
441
Puanları
3
Yaş
34
Dosyayı yanlış programda açıyorsun demekki dosya dwg formatında yani autocad ile çizilmiş bir proje
 
Konu Sah

anatomy

Üye
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
36
ok anladım. onu bi ara yukler bakarım. ben projesini çizecek bir imar planı buldum burada paylasacaktım ama nasıl paylaşacagımı bilmiyorum.. onu yarın artık sabah paylasırım.
 

eminoğlu

Üye
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
1
Puanları
1
arkadaşlar bana gücü yükü kulanılacak eleman ların değerleri belli olmayan fakat her fabrika tesisine konulabilecek veya her tesis için gerekli olan artık belirlenmiş bir tek hat şeması lazım yani kısaca ne trofo nede yüklerimi bilmiyorum tek hat şemasını yapabilirsem yükleri de çıkartacam şimdiden teşekkür ederim hepinize..saygılar.
 

Benzer Konular

Forum istatistikleri

Konular
116,008
Mesajlar
817,231
Kullanıcılar
423,617
Son üye
akoyuncu13

Yeni konular

Üst